Önümdeki cezveden kayanayan kahvenin köpüğünü alıp fincana dikkatle koydum. Onur'un kahveyi özellikle böyle sevmesini yıllar geçse de anlayamıyordum. Ama her seferinde de özellikle özenerek kahvesini hazırlıyordum. İnsan sevdiği adam için hayat arkadaşı için her şeyi yapabiliyordu.
2 gün sonra Onur ile evliliğimizin 3. yılına girecektik. Zaman o kadar hızlıydı ki şaşkındım bu duruma. Onur ile birlikte geçirdiğimiz harika bir evliliğimiz vardı. O kadar mutluyduk ki bazen evliliğimizin bir peri masalı gibi olduğunu düşünüyordum.
Kahvem kaynayınca ocaktan aldım ve fincana koydum ve yukarıda çalışma odasında çalışan kocama götürdüm.
"ohhh mis gibi kokuyor valla. Güzelim sen böyle kahve yaptıkça benim evden hiç çıkasım gelmiyor ama"
Kahveyi önüne koyup oturduğu sandalyede arkasında durdum ve boynunun arkasından ona sarıldım.
"hiç şikayet etmem valla. Böylece hiç hasretinle üzülmemiş olurum"
Onur gür bir kahkaha attığında yanağına uzun bir öpücük kondurup geri çekildim.
"Yazgı, kalkmam için zorluyorsun güzelim. Kalkarsam işe gitmene izin vermem haberin olsun"
Onur'un ima ettiği şeyi anlayıp kıkırdamıştım ve boynuna küçük bir öpücük bırakıp geri çekildim. O bana yandan yandan bakarken el sallayıp odadan çıktım. Hemen kendi odamıza gidip üzerime uygun bir şeyler ayarlayıp evden çıktım.
Artık hastahanede bir doktor olarak işime başlamıştım.
İşime aşık birisiydim ve severek aşkla yapıyordum. Bazen çok yoruluyordum ama seviyordum işte. Hele insanların yüzündeki gülümsemeye sebep olduğumda daha çok mutlu oluyordum.
Hastahaneye vardığımda herkes gülümseyerek selamlıyordu beni bende aynı şekilde onları selamlıyordum.
Odama vardığımda üzerimi çıkarıp askıya astım ve sandalyeme oturudm. Hemen sağ köşedeki çerçeve bakıp gülümsedim tekrar. Onur ile olan düğün resmimizdi.
Fotoğrafta önce ayrı ayrı sonra benim adım adım yaklaşmam ve sonunda onu öpmem ve oluşan harika kolaj. Öyle güzeldi ki düğünümüz. Hayallerimin ötesinde bir düğün olmuştu.Aklıma düğünümüzde ettiğimiz dansımız gelmişti. İlk olmasada en kıymetli dansımızdı.
~~~~~~~~
Onur ile birlikte girdiğimiz salonda herkesin alkışları ile ortadaki piste geçtik ve ilk dansımızı yapmak üzere dansa başladık.
Düğün hazırlıkları boyunca bir türlü dans müziğini seçememiştim. Bu görevi Onur üstlenmişti ve şuan ne çalacağını merak ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaretin var mı Aşk'a
Teen FictionBir gün bir çılgınlık edip Seni sevdiğimi söylesem Alay edip güler misin Yoksa sen de sever misin Cesaretin var mı aşka Çarpıyor kalbim bir başka Sen de böyle sevsen keşke Desen bana yar Şarkının sözlerini söylerken karşımda son zamanlarda gözümü ka...