5. KAPITOLA

90 6 0
                                    

"Welcome to the jungle
We got fun 'n' games
We got everything you want
Honey, we know the names
We are the people that can find
Whatever you may need
If you got the money, honey
We got your disease..."

Začneme s Axlem zpívat a publikum si užívá koncert. Naše hlasy se krásně prolínají.
Přes všechnu moji nervozitu zpívám jako o život a užívám si to společně s diváky. Rose už lítá po pódiu a já skáču na místě a snažím se k tomu zburcovat i lidi pod malým pódiem. Ti začnou skákat se mnou a mě polije pocit radosti.
Na tohle budu vzpomínat do konce života.
Už vím jaký je to úžasný pocit, všichni ti lidi co vás obdivují.
Na řadu přijde Slashovo sólo a Rose se ke mně otočí a tak, aby to nebylo slyšet v mikrofonu.

"Říkal jsem ti že máš hlas jako anděl, jde ti to výborně." zašeptá mi pochvalu.

"Děkuju." řeknu ale už je zase čas zpívat.

***

Celý koncert jsem odzpívala s Guns. Vážně se to stalo.
No ty kráso!

"Teď si zněla ještě líp, než když jsem tě nesl přes rameno." zasměje se Duff.
Fajn, takže na seznam věcí co jsem prováděla si můžu připsat i zpěv zatímco mě baskytarista GN'R nesl přehozenou přes rameno.
Proč jsem nešla po svých?

"Proč si mě nesl, to sem nedokázala ani chodit?" zeptám se, protože moje zvědavost začíná narůstat.
Kapela se na sebe podívá a uculují se protože ví, že já nevím.

"Haló?" ozvu se a oni se začínají smát.

"Řekla si že se ti chodit nechce a prakticky si na Duffa skočila, aby tě odnesl." řekne Slash a já se cítím pěkně trapně.

"Ježiš." zakleju a schová hlavu do dlaní, ale všichni slyší, že se směju. Na předloktí ucítím jak na mě Axl jemně položí svou dlaň.

"Nemusíš se stydět, nemůžeš za to co si dělala a navíc to nebylo nic špatnýho." pronese a povzbudivě se na mě usměje.

"Jedna věc by tu byla." řekne z ničeho nic Adler.
Všichni se na něj otočí, a když si všimnu Slashova obličeje začnu mít trochu obavy.
Jako by mu říkal ať drží jazyk za zuby.

"Co se stalo?" zeptám se, za tento večer už po několikáté.
Všichni se naráz obrátí zpátky ke mně.
"No...." začne bubeník.

"Drž hubu Stevene." zvýší hlas Axl a já vidím, že má zaťatou čelist, ani trochu se mu nelíbí kam tenhle rozhovor směřuje...a mě taky ne.

"Tak do prdele řekne mi někdo, co sem udělala?!" zakřičím, aniž bych chtěla zvýšit hlas.

"Pane bože tak jí to řekni Axle, svět se nezboří." pronese bubeník a obrátí oči v sloup.
Rose se podívá do země, jako by se chtěl schovat.

"Líbala ses s Axlem." vystřelí Adler rychleji než kulka z pistole a já mám pocit, že jsem špatně rozuměla.

"Prosím?" pronesu nechápavě.
Když se ale ohlédnu po tvářích kolem je mi jasné, že je to pravda. Dobře, to jsem nečekala.

"No jo." dodá Steven poslední dvě slova, to po něm už ale zpěvák vystartuje a dá mu ránu pěstí přímo do obličeje.

"Říkal jsem ti kurva ať držíš hubu!" křikne a naštvaně odejde.
Chci jít za ním, ale spíš ho nechám chvilku vychladnout.

"Proč jste mi to neřekli?" zeptám se zbylých členů kapely. Není to nic zas tak zlého.
Naopak.

"Axl to nechtěl." řekne kytarista s kudrlinami a strčí si ruce do kapes.

"Proč?" pořád nechápu.

"Ať ti to radši řekne sám." odpoví mi Duff a já se bez dalšího rozmýšlení vydám za Rosem.

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat