34.KAPITOLA

65 4 0
                                    

,,Doma budeme pokračovat" řekne šeptem Axl a skousne mi mírně ucho. Tak, aby ve mně vyvolal vlnu příjemných pocitů a podá mi tričko i podprsenku. Sám se taky obleče a při odchodu mě chytí za ruku. Proplete své prsty mezi ty mé a vede mě směrem z kumbálu dolů do baru. Směju se od ucha k uchu a vůbec mi rázem nevadí fanynky, co se na nás slítly jak šílené. Většina z nich jde po zpěvákovi, chtějí se ho dotknout, obejmout ho a pár šťastným se podaří získat i podpis či fotku na aparáty. Dokonce některé chtějí objímat i mě a gratulují mi k 'ulovení' Axla Rose. Tolik příznivé reakce jsem vůbec nečekala a ostatně Axl taky ne. Pořád mě ale drží hrdě za ruku a prodíráme se lidmi k salonku, kde už na nás čeká zbytek kapely s nějakýma groupies, které si pro tuhle noc vybrali.

,,Já se ho dotkla! Můžu se tě taky dotknout?" Přiběhne ke mně vyšší bruneta, slušně nalitá a v dobrém slova smyslu šílená. Směje se na všechny strany a čeká na mé svolení.

,,Jo? Klidně" řeknu trochu zaraženě, tohle bych za celý svůj život určitě nečekala. A už určitě ne od nějaký holky, co jede po mým klukovi.

,,Děkuju" zahihňá se a špičkou ukazováčku se dotkne mé tváře. Pak s výrazně širším úsměvem na tváři zmizí v davu ostatních fanoušků. S Rosem si vyměníme jen pobavené pohledy a konečně se dostaneme na naše místa ke stolu, kde si sednu Rosovi do klína, stejně jako Slashova groupie naproti nám.

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat