66.KAPITOLA

74 7 2
                                    

,,Je po tobě, jestli ji ublížíš" mrknu a usměju se. Nechci, aby to vypadalo, že jim to nepřeju, nebo že mi to vadí. Nevadí. Jen se bojím. Ale Slashovi věřím, pokud se někde nesjede a nenajdem ho druhej den buď na policii, v cele nebo někde na zemi na chodníku.

,,Vážně ti to nevadí? Já...em...my se báli tvojí reakce" podívá se překvapeně Cynthia, Saul nastaví stejný pohled, ale narozdíl od mojí ségry se mi nevěší na krku a šeptem mi neděkuje a nepiští do ucha radostí.

,,Kdyby mi to vadilo, Slashovo tělo leží v nejbližší popelnici" pokrčím rameny a vysloužím si další pevné objetí okolo krku. Cynthia je o dost menší než já, já proto se k ní i já musím skrčit do dřepu. Tu její výšku Slashovi vážně nezávidím, ale Axl se mnou na tom není vůbec líp a to je o pár cenťáků menší jak můj milovanej muž.

,,Dík" kývne Saul a tentokrát si vyslouží on dlouhé Cynthiino objetí. Podebere ji pod zadkem a zatočí s ní ve vzduchu a i před námi dlouze políbí.

,,Nelíbí se mi být pozadu" ucítím najednou na svým zadku Axlovy ruce a po chvilce jeho rty na těch mých. Okamžitě začnu spolupracovat a uvědomím si, jak moc vlastně šťastná jsem. Mám jeho, toho zrzavýho zpěváka z Guns, který byl pro mě před nějakou dobou naprosto nedosažitelný a vztah s ním pouhá iluze. Mám svou malou sestru opět u sebe a jen díky ní zmizeli všichni strašáci z minulosti a navíc i ona je šťastná. Po boku Saula Hudsona, který je snad ještě šťastnější. Můj život je konečně naprosto v pořádku.

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat