56.KAPITOLA

40 4 0
                                    

Věnuje mi jen smutný výraz, pak ale kývne pro souhlas a očima těkne směrem ke dveřím do kuchyně. Taky se otočím, stojí v nich Axl. Doufám, že nic neviděl, tváří se tak divně, neutrálně. Nikdy nevím, co tenhle výraz má znamenat, někdy tě chce zavraždit, jindy se zase začne smát jak psychopat a nebo přemýšlí, jenže to se stává vážně málokdy. A když už jo, stejně vymyslí nějakou volovinu, co nedává smysl, stejně jako já, nebo text do náhodný písničky, ke který nemá ani melodii.

,,Nečum na ni tak" řekne z ničeho nic brácha a pak se usměje. Protočím oči, nic naštěstí neviděl.

,,Tak v tom případě ty takhke nečum na mojí sestru" řekne s úšklebkem Cynthi Axlovi, který opět nemá co říct. Je prostě dokonalá a Axla zvládá vážně skvěle. Jen mám obavu, že on tohle zrovna dlouho nevydrží. Není zvyklý na to, aby měl někdo víc argumentů a stěrů na všechno, než on. A mám takovej dojem, že roli opatrovníka přijal opravdu vážně.

***

Chudák já. Že jsem chtěl být ještě dýl v Cynthiině přítomnosti. Chloe mi do ruky vrazila hadr a ručně musím vytírat podlahu v celým bytě. Jen kvůli nějaký pitomý babě ze sociálky. A zakázila mi tu kouřit. Asi se posrala nebo nevim, ale to, že tu bude druhej den zakouřeno neni pravda. Ale ani Axl na tom není o moc líp, než já, ten tu běhá a snaží se složit nějakou skříň a postel, aby to vypadalo, že moje polo holka má vlastní pokoj.

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat