53.KAPITOLA

42 3 0
                                    

Ležíme vedle sebe v posteli a oba dva jsme udýchaní. Otočím se k němu a usměju se na něj, čímž si vysloužím dlouhý sladký polibek. Přivine si mě k sobě a na mě najednou padne únava. Za těch posledních pár dní toho mám dost a netrvá dlouho než oba usneme.

Cynthia

Slash mě líbá a pomalu mě položí na pohovku. Je nade mnou a já se neubráním představě že bychom na sobě neměli to otravné oblečení. Prsty mám stále zapletené v jeho vlasech za které si ho přitáhnu blíž k sobě.

"Co když přijde Chloe s Axlem?" zeptá se mezi polibky. Nad tím jsem moc nepřemýšlela, protože podle toho co jsme slyšeli mají vlastní záležitosti.

"Nepřijdou, podle mě si spolu užili a už spí." pronesu a soudě podle ticha co panuje v ložnici odhaduju že oba usnuli. Opět vyhledá moje ústa a ponoří se do nich jako do hlubin oceánu. Dlaní jezdí skoro po celém mém těle, ale intimním místům se vždycky na poslední chvíli vyhne. Začíná mě to srát, protože je mi podle jeho pohybů jasné že by chtěl něco víc, ale bojí se. Ale já bych taky chtěla víc. Chytím jeho ruku a zasunu ji pod svoje tričko, pozvání dovnitř. Dlaň na mé pokožce krásně hřeje a on míří víš až k mým prsům se kterými si začne hrát.

"Hele nemusíme nic, jasný? Já nevím co všechno můžu a nemůžu, prostě mi musíš říct." řekne když se ode mě na chvíli oddělí. Je tak roztomilý. Věnuju mu další polibek, tentokrát něžný.

"Neboj se, chci to. A o mojí 'nevinnost' mě nepřipravíš." řeknu a on jenom trochu překvapeně nadzvedne obočí. Doufám že mě teď nemá za nějakou kurvu, jo s pár klukama sem už spala, ale vždycky sem s nima chodila. A nikdy ne první noc co jsme se znali, ale tentokrát si prostě nedokážu pomoct.

"Chceš to?" zeptá se s uličnickým úsměvem na tváři když mu dojde co jsem řekla. Přitáhnu si ho k sobě blíž ale nepolíbím ho, místo toho nasměruju svoje ústa k jeho uchu.

"Ano." řeknu šeptem, ale tak aby mě jasně a zřetelně slyšel. Provokativně mu ucho skousnu a on se znovu vrhne na moje rty.

Slash

Bože ona je fakt úžasná. A já mám pocit že už to dlouho nevydržím. Líbáme se tak vášnivě že to víc už snad ani nejde a já pořád nemám dost. Kurva vždyť je jí patnáct! Ale na druhou stranu svatá není, vůbec není. Nasměruje mojí dlaň k jejímu rozkroku a já se konečně nechám přemoct chtíčem co ve mě probudila. Zajedu rukou pod její kalhotky a ona spokojeně zamručí. Pak moji ruku ale vyndá a já se na chvilku leknu že sem udělal něco co jsem neměl. Ví co si myslím a jenom mě něžně políbí. Myslím že na to bych si dokázal zvyknout. Sjede rukou k rozepínání mých kalhot, které se po pár vteřinách válí na podlaze. Jestli bude pokračovat tak se už vážně neovládnu a prostě jí ojedu tak že na to do konce života nezapomene.

Cynthia

Sundám kytaristovi tričko a on mi pomůže z džínových kraťasů. Netrvá to ani minutu a oba jsme úplně nazí. Vychutnávám si pohled na jeho břicho kde se rýsují svaly. Musím se usmát. Mírně mu skousnu spodní ret, abych ho vyprovokovala, což pro mé potěšení funguje. V tu chvíli do mě pronikne a já zasténám slastí. Pohybujeme se v dokonalém rytmu a já mám co dělat abych nezačala vzdychat a křičet nahlas jeho jméno. Ve stejném bytě je moje sestra a opravdu nemám zájem o to aby mě moje sestra slyšela. Přitáhnu Slashe k sobě a vyhledám jeho rty, naše jazyky do sebe krásně pasují. Mám pocit že snad vybouchnu a kytarista do mě začne přirážet. Oba dva se uděláme chvilku po sobě a on si lehne vedle mě. Ztěžka oddychujeme a já mám pocit že tohle byl nejlepší sex mýho života. Ruku mi obmotá kolem ramen a přivine mě k sobě. Já ale vstanu a posbírám naše oblečení, ne že by se mi nelíbilo s ním ležet nahá v posteli, ale jestli sem přijdou Chloe nebo Axl nepotřebují nás vidět bez šatů. Kdybychom byli úplně nazí tak se z toho už nevykecám, ale takhle se prostě vymluvím na to že jsme vedle sebe usnuli opilý. Slash pochopí o co mi jde a oblékne se. Pak mě ale opět za ruku přitáhne ke své hrudi a já slyším jak rychle a hlasitě mu ještě teď bije srdce.

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat