Axl
Dírou pod kabinou se objeví Cynthia a mě se potvrzuje přesně to co sem si myslel. Ty dva spolu něco mají. Podívá se na mě a nervózně se usměje.
"Ahoj Axle." řekne a je jí jasný že vím přesně o co tady jde. Zaleze zase zpátky a slyším jak tam někomu něco šeptem říká. Ne někomu. Slashovi. To je takovej idiot. Nedokáže ani Chloeninu mladší ségru nechat na pokoji. Všichni se spolu potkáme před kabinkami a oba dva se provinile koukají do země. Připadám si jako nějakej fotr co nachystal dcerušku při prvním píchání.
"Slashi ty krténe, co sis myslel kurva?!" vyjedu na kytaristu a on se mi přes to všechno odvážné podívá do očí. Takhle se tváří vždycky když ví že mám špatný úsudek. Co bych si na tomhle mohl myslet špatně, něco spolu měli a jako každou jí Saul zase odkopne. Ty vole co když spolu spali?! Podívám se na Cynthiu a podle mého výrazu ví jistě co se mi honí hlavou. Znovu sklopí zrak, takže spolu vážně spali.
"Můžeme to všechno probrat až doma prosím?" zeptá se Cynthi a já si uvědomím že je to snad poprvé co se mnou promluvila bez odmlouvaní. Vidím že se k nám pomalu blíží Chloe.
"Probereme to doma, teď se chovejte normálně, Chloe nic neříkejte. Zítra přijde péče o dítě, nic se nesmí dozvědět. Pozítří to tvojí sestře řekněme." řeknu a oni kývnou. Oba jsou už uvolněnější a když si všimnou mojí holky přestanou se dívat do země.
"Můžeme jet?" zeptá se a přeskakuje mezi námi pohledem. Všichni souhlasíme a vydáme se domů.
Slash
"Slashi pojď se mnou." řekne Rose a já vím že je zle. Nechci se s ním hádat ale asi budu muset. Myslí že Cynthi je jenom další v zástupu. Já myslím že není. Nechci aby byla. Zavřeme se u něj v ložnici a Chloe se Cynthiou necháme v kuchyni, každá má v ruce sklenku vína a dohánějí dobu kdy se neviděli.
"Kurva co tě to napadlo s ní spát, to snad chvíli neudržíš péro v kalhotech?" vypálí na mě a já si v hlavě říkám jak dokonale tomu nerozumí.
"Neboj, její první sem nebyl a chtěla to úplně stejně jako já. Byl sem opatrnej, zeptej se jí, řekne ti to samý." odpovím a jeho fakt že sem nebyl první kdo ji ohnul překvapí. Začíná přicházet na to že tyhle dvě holky sou jako neřízený střeli. Což mě na tý mojí malý bohyni kurva přitahuje.
"Ty kokote vždyť je jí patnáct! To tě to ani na chvilku nenapadlo?!" začne znova zvyšovat hlas, ale jenom tak aby nás holky neslyšeli. Jak mu to mám do prdele vysvětlit?
"Ne není jí patnáct. Možná fyzicky ale mentálně? Je na naší úrovni, chová se a myslí jako kdyby jí bylo dvacet, možná víc. Není další." pronesu a uvědomím si že sem to řekl nahlas. Není jenom další kurvička co ojedu a pošlu o dům dál. Myslím že jí miluju. Axl se zarazí a stejně jako mě mu dojde jedna věc. Oba dva jsme se zamilovali do Davis. Akorát že on do Chloe a já do Cynthie.
ČTEŠ
What happened?
FanfictionChloe ztratí vědomí před barem ve kterém jí hodil neznámí muž něco do pití. Když se probudí ocitne se ve společnosti kapely Guns N' Roses. Stát se může cokoli. Tento příběh je ve spolupráci s @girlGNR PS: moje jsou liché kapitoly ;)