Některé z přítomných dam sice začnou prskat a valit na mě nenávistné pohledy, ale zbytek obecenstva tleská, jásá a několikrát se ozve dokonce i hvízdnutí. A je to oficiální. Po zbytek koncertu jsem se uklidila mezi diváky a někteří mi dokonce začali gratulovat. Pařila jsem jak nejlíp jsem dokázala a užívala si každý okamžik naplno. Když koncert skončil vzal mě zpěvák za ruku, vytáhl na pódium a odvedl si mě do zákulisí.
"Dnešní koncert se povedl." konstatoval Slash jakmile se za námi zavřeli dveře backstage. Všichni spokojeně pokývají hlavou na znamení souhlasu a já se pořád směju od ucha k uchu. Koncerty miluju, koncerty Guns jsou naprosto úžasné a ještě úžasnější, když vím že po něm přijde zpěvák za mnou. Sednu si na pohovku a Rose vedle mě. Podíváme se na sebe a oba se usmíváme. Sedíme a povídáme si o koncertě, o tom chlapovi co mě otravoval, a jak Axl skočil do houfu lidí. Je tady uvolněná nálada a mě je skvěle. Nevím co je lepší než přátelé a pivo. Zpěvákova ruka se ocitne na mém stehně, normálně bych byla v pořádku ale on začne svou dlaň posouvat výš a já vím co to znamená. Už zase si se mnou hraje. Neuvěřitelně mě štve že to zabírá. Propletu jeho prsty se svými, abych trochu odolala pokušení, a držím se s ním za ruku. Trošku to pomůže, ale najednou se nemůžu zbavit myšlenek na jeho břišní svaly co se ukrývají jenom pod slabou vrstvou látky...kousíček ode mě. Sakra. Musím rychle vymyslet něco abychom byli sami. A nejlíp někde kde není umyvadlo.
"Axle můžeš na chvilku?" zeptám se a při tom se na něj dívám. Kývne hlavou, ale zatváří se zmateně, neví co po něm chci. Ale to ostatně brzy zjistí. Zvedneme se a za ruku odejdeme z místnosti. Všichni si myslí že si chceme nejspíš jenom promluvit, což se mi docela hodí. Jdeme po chodbičce a já hledám místnost kam nikdo nepůjde. Podívám se asi o pět dveří dál než jsme seděli s kapelou a na nich je nápis 'kumbál'. To bohatě postačí.
"Kam mě to vedeš lásko?" zeptá se stále zmatený Rose. Otočím se k němu čelem a přitisknu svoje rty na jeho. Vášnivě se líbáme a při tom vpadneme do dveří od místnosti kde se nachází košťata, mopy a několik nízkých skříněk. Nejspíš s čistícími prostředky. Pochybuju ale že je na ten klub někdy někdo použil. Dveře se za námi s prásknutím přibouchnou a my už se oddáváme jenom jeden druhému. Axl zajede svými prsty do mých vlasů aby si můj obličej přitiskl ještě blíž a já lehce zavzdychám.
"A teď ti tvoje holka ukáže co všechno umí." řeknu když se od něj na chvilku oddělím a on se spokojeně a vzrušeně usměje. V jeho očích vidím že se nemůže dočkat. A já taky ne.
ČTEŠ
What happened?
Fiksi PenggemarChloe ztratí vědomí před barem ve kterém jí hodil neznámí muž něco do pití. Když se probudí ocitne se ve společnosti kapely Guns N' Roses. Stát se může cokoli. Tento příběh je ve spolupráci s @girlGNR PS: moje jsou liché kapitoly ;)