18. KAPITOLA

70 5 0
                                    

,,Kde se to stalo?" Přiběhne Steven z kuchyně s mraženým nevím čím a přiloží mu to na asi roztržené obočí, ze kterého stále teče krev. Mám takový dojem, že to nebyly rány jen rukami, ale i rozbitým sklem či flaškou, podle toho, jak má pořezané tváře i ruce.

,,Kousek od tud" odpoví a Axl s Duffem i Slashem se rozbíhají z bytu ven. Nestihnu je ani zastavit a raději si nechci domýšlet, co se bude dál dít venku. Zírám na otevřené dveře a přemýšlím. Snad ví, co dělají. A Axl obvzlášť.

,,Postarej se o něj" chytne mě za rameno Adler čímž přeruší můj pochod myšlenek a pak se i bez bot rozběhne směrem za ostatními. Ale že by zavřel vchodový dveře, to ne. Asi mně a Stradlinovi chtěl nechat výhled. Výhled na Axlovu starou, už od pohledu protivnou sousedku, kterou nejspíš probudil náš křik.
Je to taková ta typicky uječená stará dáma o holi a v noční košilce, která chodí spát v osm těsně po zprávách a dílu jejího oblíbeného seriálu a policii volá na každého, kdo ruší noční klid nebo dělá nějaký bordel.

,,Zase Rose s tou jeho kapelou!" Zakřičí jak moje učitelka z osmý třídy, která měla potěšení v rozdávání poznámek. I já je dostávala snad den, co den za všelijaký kraviny. Nejdřív to bylo nevyhovující oblečení, potom vylézání ven oknem a nakonec už i nehezky vedené sešity.

,,Znovu na vás budu muset volat pány policisty!" Zakřičí ještě hlasitěji než doposud mluvili kluci a mně docela naběhne husí kůže. Vypadá to, že se budu muset pustit do rozhovoru s touhle stařenou a obvazování Izzyho ruky a hlavy nechat na později, to samé vyndavání nějakých kusů z ran z jeho čela, když o nemocnici nechce ani slyšet.

,,Omlouvám se, ale někdo přepadl našeho kamaráda a je zraněný!" Křiknu směrem k ní s pokud možno co největším strachem v hlase. Musím ji nějak dostat na svou stranu a postarat se o to, aby se tu fízli neobjevili.

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat