44.KAPITOLA

44 4 0
                                    

,,A co teď mám kurva dělat?!" Rozbrečím se na novo při zírání na text emailu. Tentokrát ale i před Saulem, který se mě snaží, stejně jako Axl nějak utišit.

,,Co vlastně odepsali?" Zeptá se zpěvák. Stále se nic podstatného krom mého křiku a pláče nedozvěděl. Vlastně ani kytarista ne.

,,Že se mám stavit na osobní schůzku a probrat přebrání do péče" setřu si slzy a Axlovi věnuju utrápený pohled. On mi ho oplatí, za to ale Hudson se začne smát: ,,Tak to je super ne? Vychovávat puberťáka zrovna s Axlem, představ si ho jako tátu" vybuchne smíchy a já si to opravdu představím.
Ono by to vlastně nebylo tak špatný, až na to, že jsem si představila mimino, ne svou čtrnáctiletou sestru. Musím se ale trochu pousmát taky. Tohle Axlovi budu muset jednou navrhnout. A ikdyž nejsem zrovna rodinný typ, ta představa, že bych s Axlem měla dítě se mi vážně zamlouvá.

***

Právě stojím před vchodovými dveřmi budovy, kde se navždy může změnit můj život. Stojím před sirotčincem, kam mě nakonec Slash s pomocí Duffa i Stevena dokopal. Sešli jsme se u Axla doma, něco jako porada, ale porada o mně a o tom, co mám dělat.

,,Neboj" chytne mě Axl za ruku a proplete prsty. Na důkaz podpory a na znamení toho, že všechno společně zvládneme. Ať to dopadne jakkoliv. Usměje se na mě a rychle líbne na tvář.

,,A co ji mám jako říct?" Sklopím pohled k zemi. Pořád si nejsem jistá tím, jestli to, co teď dělám není naprostá blbost. Nejraději bych od tud utekla a schovala se daleko od Los Angeles. Ale už není útěku.

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat