Taky se odpoutám a přelezu tak, abych na Axlovi seděla.
Vášnivě se líbáme a ta touha se nedá ani popsat. Z ničeho nic se sklopí sedačka a já se na chvilku od zpěváka oddělím. Podívám se na něj. On se jenom rošťácky usměje a mě je jasné že se sedačka sama od sebe nesklopila.
Opět se ponořím do jeho úst a vychutnávám si každý okamžik. Cítím jeho dotek, jak se přesouvá od zadku k mým bokům a najednou jsem bez trička.
Doteky jsou čím dál tím víc intenzivní. Všechno se stane strašně rychle a než si stačím cokoli uvědomit jsme oba dva úplně nazí a naše oblečení je rozházené všude kolem.
Stále se líbáme, když v tom se zpěvák odtáhne a podívá se mi hluboko do očí. Usměje se."Na tohle jsem se těšil od chvíle kdy jsem tě poznal." zašeptá.
Musím se usmát, dál se líbáme a já zavzdychám, když do mě konečně pronikne.***
Oblíkám se, i když zpěvák proti mému oblečení protestuje.
A když jsme oba dva připravení, vyrazíme zpět na cestu k Roseovi domů.
Oba dva se ještě snažíme spracovat to, co se právě stalo."Teď už nemůžeš říct, že si nikdy sex v autě neměla." popíchne mě Axl a já jsem ráda, že prolomil to ticho mezi námi.
"Pravda, hele můžu se zeptat?" položím otázku a podívám se na něj.
"Jo." řekne úsečně a já se nadechnu.
"Co přesně se dělo mezi námi? Říkal si žes mě chtěl přefiknout, ale neudělal si to.
Tak co přesně si udělal?
Pochybuju že to byla jenom pusa, když jste se kvůli tomu se Stevem tak chytli." zeptám se a pohled upírám na silnici. Vycítím že se na mě otočil a polknul."Líbali jsme se...ty ses začala svlíkat, a já idiot ti v tom nějak nebránil. Musím říct, že ten striptýz byl nejlepší v mým životě...ale pak mi něco v hlavě přeskočilo a já ti řekl ať se oblíkneš.
Ne že bych to chtěl kvůli sobě, ale spíš kvůli tobě, nevěděla si o sobě a to nebylo fér.
Trochu si protestovala, ale dohodli jsme se, že když si vezmeš oblečení tak že já si sundám košili." otočí se hlavou ke mně s pobaveným úsměvem a rošťácky na mě mrkne. Takže já jsem dělala i striptýz. Musím říct, že se toho o sobě dozvídám hodně.
"Nemusíš se za nic stydět, nebo tak jasný? Zaprvé si to všechno nechám pro sebe a zadruhé...mě se to kurva líbilo." pronese s pohledem přilepeným na silnici, chytí mě za ruku."Tak to asi budeme muset zopakovat." řeknu a cítím jak trošku spevnil stisk mojí dlaně.
"Za chvilku budeme doma." řekne a já už se nemůžu dočkat.
ČTEŠ
What happened?
FanficChloe ztratí vědomí před barem ve kterém jí hodil neznámí muž něco do pití. Když se probudí ocitne se ve společnosti kapely Guns N' Roses. Stát se může cokoli. Tento příběh je ve spolupráci s @girlGNR PS: moje jsou liché kapitoly ;)