"Omlouváme se." řeknu směrem k bábě které přezdíváme 'zombie'. Zalezeme do bytu a já se dívám na Axlovu tvář. Vezmu ho za ruku a vedu ho do kuchyně aby se dal trochu do pořádku. Zítra má přijít sociálka a nechci aby ho viděli takhle. Musíme vypadat že se tady má Cynthia dobře. Dobře se má, ale záleží na úhlu pohledu.
"Promiň, vím že má zítra přijít ta ženská, ale takhle o tobě a Cynthii nikdo mluvit nebude. Nějakej vypatlanec." pronese a já se na něj podívám. O mojí sestře?
"Kdo mluvil o Cynthi?" zeptám se a zvědavě se na něj dívám. Vytáhnu lékárničku a začnu mu z obličeje utírat krev. On si vezme mražený hrášek, který tady mají asi pouze na tento účel. Nikdo tady zdravě nejí.
"Nějakej kokot říkal že s ní byl v sirotčinci a že jí ojel a druhej den zdrhnul."pronese a já si vzpomenu že mi včera něco říkala. Nechce přede mnou mít tajnosti a řekla mi že ve třinácti se vyspala s nějakým klukem. Ze sirotčince. Nějakej idiot. Zakroutím hlavou a přejdu k Axlovi.
Celou dobu mlčíme a když je konečně ošetřený a vypadá zase jako člověk, políbím ho na tvář kde má malou odřeninu. Uklidím lékárničku zpátky na místo a na svém pasu ucítím jeho ruce. Začne mě tahat ven z kuchyně směrem do ložnice. Slyším že kytarista si se sestrou povídá a tak jdu ochotně za Rosem. Zavřeme za sebou a on mě hodí na postel. Začne mě horlivě líbat a ve mě sílí touha po něm.Cynthia
"To ste jako vážně nemohli zalést někam jinam než do školy?" zeptám se a u toho se směju. Slash mi vypráví jak utíkali před poldy protože někomu vysklili okno když kolem nich zrovna jela hlídka.
"V tu chvíli mi vážně nedošlo jak blbej je to nápad." řekne a ruce zvedne do vzduchu. Je tak sladkej. Sedíme vedle sebe, ale tak aby to nevypadalo podezřelé. Zaslechnu zvuky které se neozývají z kuchyně, ale z ložnice. Dojde mi co se děje a neváhám. Vezmu Saula za ruku a vedu ho k sobě do nového pokoje. Ví o co mi jde a já cítím že je zase trochu nejistý, ale už méně než dřív. Zavřu s zamknu za námi. V tu chvíli se na mě vrhne. Opře si mě o zamknuté dveře a začne mě vášnivě líbat. Nevíme kolik času máme a tak nemá cenu zdržovat. Sundám z něj tílko a v jeho očích vidím tolik chtíče. Najednou ale pohasne.
"Hele ty dementi co dneska zmlátili Axla...jeden říkal že byl s tebou v sirotčinci a že tě opíchal a druhej den zdrhnul." pronese a já se zarazím. Ten hajzl mi řekl, asi týden před tím než jsme spolu spali, že si ho vyzvednou příbuzný. Proto sem byla ochotná s ním vlézt do postele. Chtěla sem mu udělat radost než odjede úplně do jiného státu. Stojíme tam, Slash bez trička a díváme si hluboko do očí.
"Bylo to poprvé, jmenoval se Josh a mě bylo 13. Myslela sem že ho miluju a bla bla bla, prostě sem se s ním vyspala a druhý den ráno sem se dozvěděla že už tam není. Byla sem smutná a brečela. Ale zapomněla sem. Byl to idiot a idiotem zůstane. Nic víc k tomu říct nemůžu." pronesu a on kývne. Je mu jasné že je to minulost. Tentokrát něžně mě políbí na rty, pomalu mi sundá triko a kalhoty. Ale nic víc. Vezme mě za ruku a oba se položíme do postele. Lehnu si na jeho nahou hruď a poslouchám jak mu bije srdce.
"Co když..." začnu větu ale Slash mi skočí do řeči.
"Neboj, odejdu až usneš, nikdo na nás nepřijde." pronese a já se k němu přitulím ještě víc. S nádherným pocitem bezpečí usnu v jeho objetí.
ČTEŠ
What happened?
Hayran KurguChloe ztratí vědomí před barem ve kterém jí hodil neznámí muž něco do pití. Když se probudí ocitne se ve společnosti kapely Guns N' Roses. Stát se může cokoli. Tento příběh je ve spolupráci s @girlGNR PS: moje jsou liché kapitoly ;)