15. KAPITOLA

75 6 0
                                    

Líbáme se spolu s Rosem a vůbec nevnímáme svět okolo. Vycítím ale něčí přítomnost, a oddělím se od zpěváka. I když se mi moc nechce. Ve dveřích stojí Adler s ospalím výrazem na tváři a jeho typickým úsměvem.

"Vy dvě hrdličky." pronese a na chvilku se zarazí.
"Hele, je mi fakt líto, že sem se choval jak kretén. Vím že si nechtěl, abych to tady Chloe říkal, ale dopadlo to dobře, ne?" dodá ještě a pravou rukou si mne zátylek.

"V pohodě kámo, už jsem jí stejně všechno řekl." odpoví zpěvák a zlehka mě políbí na špičku nosu. Zasměju se a vymaním z jeho objetí. Ta kuchyň potřebuje opravdu uklidit. Vezmu do ruky nějaký čistící prostředek a hadr.

"Počkej, já to udělám." ozve se Adler a vezme mi náčiní z rukou.

"Dobře." řeknu a jdu si sednout zpátky na svoje místo. Zpěvák rozklepne další vajíčko, tentokrát už do pánve, a začne dělat omeletu. Za pár chvil je hotová, kuchyň uklizená a všichni, až na mě a Axla spí. Slash v Roseovo ložnici, Duff se Stevenem na pohovce v obýváku.
Všichni vypadají naprosto rozkošně, když spí. Vezmu po sobě špinavý talíř, přejdu ke dřezu a začnu umývat nádobí, co se tam nahromadilo.
Ucítím dvě velké dlaně kolem svého pasu a na odhaleném rameni něžné polibky. Lehce nakloním hlavu na levou stranu, aby měl zpěvák k mému krku lepší přístup.
Svou ruku zapletu do jeho dlouhých zrzavých vlasů. Silné ruce si mě otočí směrem k sobě a já rychle vypnu vodu.
Rose mě přimáčkne ke kuchyňské lince a já nemám šanci úniku.
Ne že bych to měla v plánu.
Konečně mě Axl políbí na ústa a začne svým jazykem pátrat v mých ústech.
I kdyby začalo hořet, jsem si jistá, že bych si toho ani nevšimla. Udělá krok do strany a vysadí mě na linku. Nohy mám obmotané kolem jeho pasu, je to tak hřejivý pocit, že ho pořád nemám dost.
Chci opět cítit to teplo, které sálá z jeho těla. Přetáhnu mu přes hlavu triko a znovu se hladově vrhnu na jeho ústa.

"Tobě to předtím nestačilo koukám." zasměje se a sjede mě pohledem od zhora až dolů a zase zpátky.

"Budeme to muset zopakovat." pronesu polovičně do jeho úst.

"S tím nemám sebemenší problém." odpoví mi na to a tentokrát je to on, kdo ze mě sundává jeden kousek oblečení za druhým.
Nehledě na to, že se ve stejném bytě nachází celá kapela kromě Izzyho, který je ale jenom naproti přes ulici.

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat