24.KAPITOLA

57 6 0
                                    

Ale nejenom vzpomínky. Mám i přátele na celý život a to všechno zapříčinila jedna událost, o které se úplně nedá říct, že byla zrovna šťastná. Ve většině případů zdrogované dívky ne jejich vinou dopadnou špatně, jedna hůř než druhá a mnohé najdou mrtvé někde v polích. Bez oblečení, se zhrzenou identitou. Já mám ale opravdu nehorázné štěstí, že tenhle zrzek i s jeho kámošema z kapely mě vzali s sebou a nenechali mě na pospas mému osudu nebo nějakým padesátiletym nadrženým prasatům z klubu.

,,Hele nemáš tu něco k jídlu?" Kouknu po chvilce mého přemýšlení na Axla, který popíjí hrnek horkého kafe a směje se Slashovo vtipu. Nikdo tu nic nejí, normálně bych se i přidala, ale já mám vážně hlad. Od toho večera jsem pořádně nic nesnědla a moje tělo už pěkně trpí. 

,,Noo" poškrábe se na zátylku a vstane, aby prohlídnul ledničku.

,,Tohle ti raději nabízet nebudu" vyndá prošlej otevřenej jogurt, na kterém se z vrchu tvoří plíseň. Fuj. Ale alespoň má výmluvu, že doma skoro nebývá.

,,Vyhoď to" nařídím mu a on raději bez protestů mrskne bývalým jogurtem po odpadkovém koši. Jen mu ve výhledu překáží Stevenova hlava, na které skončí jogurt místo v pytli na odpadky. Ups. Nedá mi to a začnu se hlasitě smát na celé kolo. Brzy mě následuje Duff, Saul i Izzy, jen Stevovi do smíchu úplně není. A Axl? Ten se tu válí po podlaze smíchy jako kdyby měl záchvat.

,,Děláš si ze mě kurva prdel?" Vyndá kelímek ze svých blonďatých vlasů bubeník a jako odplatu se zbytkem mrskne po zpěvákovi. Ten má rázem bílé vlasy taky a přestává se smát.

***

Včera doktorka, dneska kadeřnice. Jsme s Axlem v jeho koupelně a já se mu v umyvadle snažím z vlasů vymýt bílou směs. Jen to nejde lehce a všude kolem je voda. I na mně i na celém Axlovi.

,,Není ti zima v tom mokrým tričku?" Zeptá se mě z ničeho nic Axl a na tváři si hraje s rošťáckým úsměvem. Nedivím se mu. Mám na sobě jen jeho dlouhé tričko, které je celé mokré. Lepí se mi všude na tělo a dokonale vyrýsovává všechny mé křivky.

,,A víš ty, že i jo?"  Rozhodnu se ho trošku podráždit, proto se svůdně usměju a naplácám ho na sebe ještě víc, aby mi bylo ještě více uplé. Pak do hrsti naberu vodu a nacákám ji zase po něm.

,,A tobě zima není?" Skloním se k němu a skousnu rty. 

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat