61.KAPITOLA

44 4 0
                                    

"Nechte mě bejt." řeknu skupině a vydám se směrem zpátky domů. Ty kreténi mě ale pronásledují a furt něco pokřikují. Snažím se si jich nevšímat ale oni za mnou pořád dolejzají.

"Hele ty seš Rose že jo? Nechodíš náhodou s Chloe Davis? Viděl sem vás v klubu. Dobrá prcina. A její ségra, jak ona se jmenovala, už vím...Cynthia, jo ta píchala dobře." řekne jeden z chlapů a já se donutím zastavit. Jakto že zná Cynthi a jak kurva může vědět jak píchá?!

"Cos to řek?" zeptám se a otočím se k chlapovi tak kolem dvacítky. Jenom se na mě šklebí a já mám chuť mu jednu vrazit. Sou ale čtyři na jednoho a já nemám úplně zájem se zase rvát. Obzvlášť ne dneska když nás mají zítra přijít zkontrolovat.

"Řekl sem že dobře píchala, v sirotčinci sem si s ní užil, vojel sem jí den předtím než sem zdrhnul." pronese a celá parta se začne smát. Seru na to, prostě se nedokážu ovládat a vrhnu se na něj. Začnu ho mlátit, ale jakmile se ocitneme na zemi, mě z něj jeho kamarádíčci skopnou. Kopou do mě a já nemám šanci se zvednout.

Slash

Jdu za Axlem. Musím se mu omluvit. Sice nevím kam šel ale když vyjdu kousek od baráku vidím čtyry chlapy jak někoho mlátí. Rychle přiběhnu a začnu je od něj odtrhávat. Dotyčný se zvedne ze země a začne taky útočit. Rose. Že mi to nebylo hned jasný. Ty kluci se po několika ránách stáhnou a odchází pryč. Parchanti.

"Co tady děláš?" zeptá se brácha podrážděně. Chápu že je naštvaný, ale nevím co jinýho sem měl v tu danou chvíli dělat.

"Hele chci se omluvit, neměl sem ti lhát. Vím že je těžký to pochopit, je mladá a já vím že to působí divně. Ale mám jí fakt kurva rád." řeknu, ještě nejsem přípravnej říct nahlas že jí miluju.

"Vím že není nevinná, ten idiot co mě mlátil, já si začal. Říkal že byl ve stejným sirotčinci jako Cynthia a že ji ojel. Měl tak dementní narážky že sem se prostě neudržel a jednu mu vrazil." pronese Axl a ve mě se začne vařit krev. Mám chuť se za tím čůrákem rozběhnout a taky mu jednu ubalit. Ale musím se krotit. Kvůli Cynthi. Ruce mám zatnuté v pěst a vší silou praštím do nějakýho baráku. Bolí to jako kráva ale udržím se. Už tak mám klouby úplně od krve.

"Půjdem?" zeptám se a on přikývne. Chvíli mlčíme ale pak znova prolomím ticho.

"Hele nemusíš se chovat jako její táta, věř mi, stačí jí když budeš víc jako její kámoš." řeknu a on se na mě zašklebí.

"Chápu to, ale nechci aby se topidla v takovejch sračkách jako ty, já nebo Chloe." pronese a já vím že to myslí vážně.

"Je mi to jasný, ale ona už toho schytala taky dost, možná proto se chová jako my. Prostě sestry Davisovi museli dospět dřív než bylo nutný." prohlásím a on přikývne.

"Hele, o tobě a Cynthi Chloe řekneme až odejde péče o dítě jasný? Nesmí o vás vědět dřív." pronese a tentokrát kývnu já. Myslím že to zvládneme. Možná si ještě dneska nějakou tu pusu se Cynthií ukradnu, ale i kdyby ne nevadilo by mi to. Přežiju zítřek a pak už budu s ní.

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat