55.KAPITOLA

42 4 0
                                    

"Aha, no Cynthia tady není, jela s mým přítelem pryč. Myslím že se vrátí až večer, nešlo by návštěvu přesunout na zítřek?" zeptám se a nasadím dokonalý nevinný výraz. Nevím jetsli jsem tak dobrá herečka nebo jestli se té paní nechce dovnitř ale spokojí se s mojí odpovědí.

"Dobrá, přijdu tedy zítra." pronese a odejde. Ani jsem nečekala že to půjde tak snadno, každopádně mi spadl pořádný balvan ze srdce. Zavřu dveře a vydechnu. Okamžitě se vydám do ložnice za Axlem.

"Axle vstávej." řeknu mírně a on pomalým mrkáním otevře oči. Podívá se na mě a na jeho tváři se objeví potěšený úsměv.

"Dobré ráno." pronese a dvěma silnýma rukama si mě přitáhne k sobě pro objetí. Přitulím se k němu.

"Byla tady nějaká ženská ze sociálky, chtěla vědět jak se tady Cynthie líbí, jestli má odpovídající bydlení a podobně. A ona spí rozvalená na gauči kousek od na podlaze spícího Slashe bez trička." pronesu a cítím že se trochu vyděsil.
"Naštěstí sem se vymluvila, přijde zítra. Řekla sem že si někam se ségrou jel a vrátíte se až večer." dodám ještě což ho trochu uklidní, ale stejně jako já si uvědomuje že musíme být opatrnější. Oba dva vstaneme a míříme do kuchyně, znovu zapnu plyn a dodělávám vajíčka.

Axl

Probudím Slashe a ten se na mě jenom zmateně podívá. Naznačím mu aby šel se mnou protože nechci budit Cynthi. I když se mu nechce vstane z podlahy a protáhne se. Jdeme do koupelny kde za námi zavřu dveře.

"Kurva co ste včera dělali?" zeptám se, protože nechci aby udělal nějakou píčovinu. Je jí teprve patnáct a ještě navíc když přišla ta ženská z péče o dítě je důležitý aby se choval slušně. Podívá se na mě a lehce se zamračí, vím že se mu nelíbí kam tím mířím ale bylo by dobrý to vědět.
"Hele byla tady ženská ze sociálky a chce vědět jak se tady Chynthie daří. Chloe se z toho naštěstí vykecala, ale příště to tak snadný být nemusí. Prostě si dávej bacha." řeknu a stále na něj upírám pohled.

Slash

Nevím jestli by Cynthia chtěla abych řekl co se včera v noci stalo. Bylo to dokonalý ale myslím že si to ještě chvilku necháme pro sebe, naše malý tajemství.

"Nic nebylo, ustalal sem jí na gauči, dali jsme ještě pár piv a pak asi usnuli. Moc si nepamatuju." zalžu a cítím se fakt strašně. Je to vlastně můj brácha a já mu tady takhle lžu. Jenom kývne a oba se vydáme zpět do obýváku. Na gauči leží Cynthia a protahuje se. Nejraději bych si lehnul k ní a zopakoval včerejší noc. Ale neudělám to. Podívá se na mě a usměje se od ucha k uchu.

"Dobré ráno chlapy." pozdraví nás a já se na ní jenom dívám. Axl se na ní usměje, kývne a odejde za Chloe do kuchyně. Čehož patřičně využiju a vystřelím k ní. Políbím jí a ona mi položí ruku na tvář za kterou si mě přitáhne ještě trochu blíž.

"Dobré ráno krásko." řeknu a ona se usměje jako sluníčko. Je tak roztomilá. Políbí mě znova a já se zase postavím na podlahu. Nechci aby nás spolu viděli, ještě ne.

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat