Slash se rychle vzpamatuje a vstane z postele. Oblékne se a já odemknu dveře. Ještě mezi futry mě políbí a pak se vydá na pohovku do obývacího pokoje. Mám naplánováno tam přijít až tak za patnáct minut, aby to nevypadalo blbě. Lehnu si na postel a dívám se do stropu. Těším se až bude ta část se schováváním za námi.
Chloe
"Dobrý den." pronesu když otevřu vchodové dveře. Dáma se na mě usměje a vejde dovnitř. Ještě jsme trochu uklízeli a všichni se dali do pořádku. Rose nevypadá že by se rval zrovna včera a když jsme byli sestřičku vyzvednout v sirotčinci měl ještě nějaké šrámy z toho jak mlátili partu co předtím zmlátila Izzyho.
"Dobrý den." odvětí paní ze sociálky a porozhlédne se po bytě. Trošku se pousměje a já si v duchu lehce oddechu. Třeba to nebude tam strašný jak jsem si myslela. Cynthia se Slashem a Axlem sedí v kuchyni plní očekávání. Přijdeme za nimi a paní z péče o dítě se usadí na židli vedle zpěváka.
"Dáte si něco? Vodu, kafe, čaj?" zeptám se a věnuju jí sladký úsměv. Jenom zavrtí hlavou a z tašky si vytáhne nějaké desky.
"Moje návštěva bude rychlá, potřebuji si se Cynthiou popovídat o samotě. A potom zkontrolovat stav jejího pokoje." pronese dáma. Na jejím řetízku si všimnou jména Sheron. Všichni jenom pokýveme hlavou a až na Cynthii odejdeme z místnosti. Posadíme se na gauč v obýváku a já se snažím poslouchat na co se tam Sheron mojí sestry ptá. Všimnu si že se Axl na Saula divně dívá. Ne jako obvykle. Něco je prostě jinak, a jelikož nechci myslet na to o čem si tam ty dvě povídají zeptám se: "Co se mezi vámi děje?"
Oba dva se na mě zadívají až ticho nakonec prolomí Axl.Slash
"Neměla by ses ptát co se děje mezi mnou a Slashem, spíš co se děje mezi Slashem a Cynthiou." pronese brácha tichým hlasem aby ho ta bába ze sociálka neslyšela. Myslel sem že to Chloe řekneme až odejde, ale někoho tady asi hryzalo svědomí. Podívám se do země.
"Co prosím?" zeptá se nechápavě Axlova holka a já úplně cítím její pohled na mě. A teď je řada na mě abych začal vysvětlovat.
"Chodíme spolu." pronesu a seberu odvahu se jí podívat přímo do očí, abych potvrdil jak vážně svoje slova myslím. Že to není jenom další v řadě. Že je něco víc, nezbývá nic jiného než aby mi uvěřila. Její výraz se změní z překvapeného na ohromený. Ale cítím že mi věří.
"Jak dlouho máš něco s mojí malou sestrou?" položí další otázku a všichni mluvíme šeptem. Mám chuť říct 'od prvního okamžiku kdy vešla do těch zkurvenejch dveří'.
"Od prvního večera." řeknu nakonec úsečně. Když se na ní dívám vidím jak přemýšlí. Jak jí najednou dochází že to všechno dává dokonalý smysl. Proč jsme se chovali jak jsme se chovali. Jenom přikývne a dál nic neříká. Dojde mi že je všechno venku a že už to nemusíme tajit nebo se schovávat. Mám chuť jít teď hned za Cynthiou a pořádně jí políbit.
Chloe
"A tohle je Cynthii pokoj." řeknu a zavedu Sheron do místnosti s postelí, skříní a psacím stolem. Spokojeně se usměje a zapíše si něco do desek. Myslím že jde všechno dobře. Když mi Rose před chvílí oznámil jak to je mezi mou sestrou a kytaristou ani mě to moc nepřekvapilo. Cynthia mi říkala o svých vztazích a vždycky měla starší kluky. A to jak se na něj dívala...mělo mi to dojít. Jenom doufám že jí Saul neublíží, protože jestli jo zakroutím mu krkem. Ale jinak mi to nevadí, vím že je Slash dobrej chlap.
"Myslím že můžu jít. Cynthia žije ve vyhovujícím prostředí a podle rozhovoru s ní je šťastná a spokojená." pronese Sheron s věnuje mi milý úsměv který jí rychle oplatím.
"No nic, už půjdu mám ještě nějaké zařizování. Těšilo mě a na shledanou." dodá ještě a potom už náš byt opustí. Jakmile se za ní zavřou dveře podívám se na Cynthi se Slashem. Kytarista ví o co jde a podle vyděšeného výrazu svojí sestry poznám že ona už taky ví.
ČTEŠ
What happened?
FanfictionChloe ztratí vědomí před barem ve kterém jí hodil neznámí muž něco do pití. Když se probudí ocitne se ve společnosti kapely Guns N' Roses. Stát se může cokoli. Tento příběh je ve spolupráci s @girlGNR PS: moje jsou liché kapitoly ;)