Jsme u sebe tak blízko že už to víc snad ani nejde. Rose putuje rukama po celém mém těle a já mám pocit že se z toho potěšení snad roztříštím. Lehce zasténám, čímž u zpěváka způsobím další vlnu vzrušení. Doslova ze mě strhá jeho mokré tričko, kalhotky roztržené napůl už se válí na podlaze. Hladově mě líbá a já pořád nemám dost. Až zoufale ho potřebuju. A v tu chvíli do mě pronikne. Toužebně vzdychnu a skousnu si spodní ret, abych nevykřikla. Slast se přesune do mého klína a následně se rozlije po celém mém těle. Snažím se nadechnout, ale je to náročné když se nechci oddělit od zpěvákových úst, a i bez toho bych těžko popadala dech. Rose začne přirážet a zrychlovat. Najednou uslyším prasknutí a kdyby mě Axl nechytil pod zadkem, a nedržel si mě pořád kolem pasu, spadla bych. Umyvadlo to navydrželo. Odmítá ale přestat a oba se uděláme ve stoje. Nechápu jak mě dokázal udržet a ještě k tomu šukat, ale bylo to dokonalý. Spustí mě dolů a oba dva namáhavě oddychujeme. Stojíme nazí v koupelně a díváme se na rozbité bílé střepy. Oba dva se začneme nahlas smát a já se musím opřít o zeď abych nespadla. Svezu se dolů, ale pořád se nedokážu přestat smát, zpěvák si oblékl boxerky ale záchvat smíchu ho taky ještě nepřešel. Ozve se klepání na dveře. Divím se že jsme ho přes náš hlasitý smích slyšeli.
"Je všechno v pohodě? Slyšeli jsme ránu." ozve se Duffovo hlas přes dveře, čímž nás rozesměje mnohem víc.
"Pohoda." křikne Rose v odpovědět. Nemůžeme se přestat smát a řekla bych že už uběhla dobrá čtvrt hodina. Konečně se zvednu z podlahy, schopná se obléct. Zkontrolujiu se v zrcadle, že nevypadám jako nějaký klaun co vylezl z kanálu a zezadu mě obejmou dvě silné paže. Pořád se usmívá, stejně jako já. Políbí mě na krk a podívá se dolů na rozbité umyvadlo. Uchechtne se a s rukou na mém pasu mě vyvede ven z koupelny. V obývacím pokoji sedí zbylí členové kapely. Když vejdeme podívají se na nás a určitě je jim jasně co jsme dělali.
"No konečně, myslel sem že se pochčiju." řekne Adler a zvedne se z gauče. Rose si zabere jeho místo a mě přitáhne k sobě tak abych si na něj sedla. Ruku mu hodím kolem krku. Kluci si začnou povídat něco ohledně kapely, když v tom přijde Steven a dívá se na nás s vykulenýma očima. Teď mi došlo že šel do koupelny.
"Vy ste normálně rezjebali umyvadlo." řekne, já s Axlem se usmějeme a ostatní se zvednou, aby se taky podívali. Z koupelny odchází všichni se smíchem a pochvalně na nás pokyvujou. Všichni se pořád smějou a my s nimi. Jo. Rozjebali jsme umyvadlo.
ČTEŠ
What happened?
Fiksi PenggemarChloe ztratí vědomí před barem ve kterém jí hodil neznámí muž něco do pití. Když se probudí ocitne se ve společnosti kapely Guns N' Roses. Stát se může cokoli. Tento příběh je ve spolupráci s @girlGNR PS: moje jsou liché kapitoly ;)