Pokoj ve kterém sem dřív spal na matraci položené na zemi já, se proměnil v pokoj pro Cynthi. Postel o něco málo menší než manželská ale větší než jednolůžko stojí v pravém rohu místnosti. Na stěně za ní je okno a u levé stěny psací stůl. U stejné stěny je i skříň, která je zatím ovšem bez oblečení. Na to že jsme měli den je to super pokoj. Cynthia přijde s povlečením v ruce a protáhne se kolem mě. Nevím jestli to udělala naschvál nebo ne, ale obsah jejich rukou spadne na zem což jí nutí se ohnout. Mám co dělat abych se udržel, když se zase narovná a věnuje mi provokativní úsměv je mi jasné že to bylo cílené na mě. Kéž by tady nebyli Chloe s Axlem. Zahlédnu jak oba dva míří do kuchyně s nějakýma věcma na uklízení. Rychle doběhnu k Cynthi, otočím jí čelem k sobě a přitisknu svoje rty na její. Je překvapená ale asi po dvou vteřinách už mi polibek vrací. Zaslechnu kroky a rychle se od ní odtrhnu. I když mě to kurevsky sere. Vezmu do ruky peřinu a začnu ji povlíkat. Přijde za námi Chloe a bez sebemenší známky podezření se na nás usměje.
"Cynthi pojedeme ti koupit nějaké oblečení. Slashi chceš jet taky?" zeptá se a podívá se na mě. Mojí skoroholku v kabince si nemůžu nechat ujít.
"Jo, nechce se mi tady bejt sám." řeknu a začnu zapínat knoflíky na povlečení. Kývne na mě, usměje se a odejde. Sem zvědavej až zítra přijde ta ženská, dneska večer nesmím chlastat...nebo alespoň ne tak moc abych udělal nějakou kokotinu. Cynthia se ke mě přitočí a ruce mi obmotá kolem krku. Chytnu jí kolem pasu a přitáhnu blíž. Je fakt krásná.
Cynthia
Přiblížím se ke Slashovo rtům ale nepolíbím je, jenom je o sebe lehce otřu. Vyprovokuju ho a on se začne svým jazykem drát do mojí pusy, pustím ho. Na zlomek okamžiku neexistuje nic jiného než my dva, ale rychle to ukončím. Nechci aby na nás přišli, ne teď když má přijít ta ženská. Sere mě že otravuje ale má to i světlé stránky. Například mám vlastní pokoj a budu mít i nový hadry. Vždycky sem měla obnošené oblečení, nebylo to tak strašný, ale mít něco úplně novýho je určitě lepší. Vyrazíme do obýváku a odtamtud rovnou do auta. Chloe s Axlem si sednou do předu a já s kytaristou do zadu. Rose možná něco tuší, asi zná svého kamaráda dobře, ale nezná mě. Nejsem blbá. Umím si všechno ohlídat a zařídit, už odmala.
V obchodě si vyberu jedny černé a jedny modré džíny, několik triček, normální spodní prádlo a dvoje krajkované červené a černé které mi vybral Slash. Chloe ani Axl u toho nebyli takže jsem potom řekla že jsem si ho vybrala sama. Vážně mi ho koupily. Potom mám taky kraťasy, sukně, boty všechno po dvou. Ještě mikinu a to už je asi všechno.
"Cynthi zůstaň tady na chvilku se Slashem, hned budeme s Axlem zpátky." řekne Chloe a táhne ho za ruku někam pryč. Nemusím být genius abych věděla co jdou dělat. Toho ale můžu využít. Podobně jako moje starší sestřička popadnu kytaristu za ruku a odvleču ho do jedné z kabinek. Zavřu nás a on mě hladově políbí. Namáčkne mě ke stěně a rukama zajede pod triko. Napodobím ho ale nepřestávám ho líbat. Je tak sexy. Kurva.
ČTEŠ
What happened?
أدب الهواةChloe ztratí vědomí před barem ve kterém jí hodil neznámí muž něco do pití. Když se probudí ocitne se ve společnosti kapely Guns N' Roses. Stát se může cokoli. Tento příběh je ve spolupráci s @girlGNR PS: moje jsou liché kapitoly ;)