22.KAPITOLA

58 6 0
                                    

Po chvilce se ale musím odtrhnout, abych se mohla nadechnout. To samé zpěvák. Je nade mnou a já využiju chvilku kdy jsme od sebe odlepení a sundám mu tričko. Jemně svými prsty přejedu přes jeho nahou hruď a na jeho břiše pečlivě obkreslím každý jeho sval.  Zastavím se až na úrovni žeber, kdy Axl zasténá bolestí a raději ze mě sleze a položí se vedle mě.

,,Vážně bys neměl zajet k doktorovi?" Nadnesu starostlivě vzhledem k jeho stavu. Na levé části hrudníku má pořádně velkou fialovo modrou skvrnu a na pravém boku taky. Snad ještě větší.

,,Ne" odsekne, dá se říci že i naštvaně.
,,Nebudu jezdit po nemocnicích, ještě se do toho zamotaj fízlové a já skončim v base, protože už teď mám podmínku" vysvětlí zběžně situaci a mně nezbývá říct nic jiného, než překvapené: ,,Aha".

,,Za co?" Zeptám se po chvilce a přivinu se blíž k jeho tělu. Leží na zádech, proto jsem si položila svou hlavu na jeho hruď a poslouchala hudbu jeho srdce. Bylo mi tak dobře, hlavně ve chvíli, kdy si mě přitáhnul ještě blíž k sobě za pas a druhou rukou mě hladil ve vlasech.

,,Sám už ani nevim, dělám tolik věcí, že je těžký odhadnout, za co mě už chytli a za co ne" pokrčí rameny a se smíchem ještě dodá: ,,Myslim ale, že to je zrovna za rvačku s nějakym právnickym idiotem v obleku, co se snažil dostat do backstage, protože tam Slash zrovna šukal jeho dceru a Duff druhou. A jak víš, mě sere, když se někdo snaží dostat do backstage bez pozvánky." 

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat