50.KAPITOLA

44 3 0
                                    

,,Dáš si ještě?" Zeptá se pohotově, když dopiju. Musím se zasmát. Že se mě snaží opít a dostat? Ale měl by vědět, že ani pít nemusím a že by mě měl v posteli vlastně hned. Nebránila bych se. Navíc necelých 6 let věkovýho rozdílu mezi námi je naprostá pohoda narozdíl od toho, že nevím, co by na to Chloe s Axlem řekli.

,,Kurva, neuč ji hned chlastat! Je tu teprve hodinu a ty ji hned nalejváš, je jí 14 ty hovado" objeví se ve dveřích zrzavej zpěvák z Guns a zavraždí Slashe pohledem. Přijde mi, že roli mýho opatrovníka vzal nějak moc vážně na to, jakej on sám je vlastně puberťák. Možná se snaží o to, abych nedopadla jak on, ale mám takovej dojem, že se mu tohle nikdy nepodaří. Sex, Slash, alkohol a rock n roll je to nejlepší na tomhle světě, nejen to. Je to prostě životní styl.

,,Buď v klidu, Axle, zeptej se svý holky, co ve třinácti dělala" mávnu nad ním rukou a naprosto ho uzemním. Ani neví, co říct. Raději z ledničky vezme flašku vodky kde je tak čtvrtka a odejde zase z kuchyně.

Chloe

,,Bojím se, že tvojí ségru nedám" posadí se Axl na gauč vedle mě a na ex do sebe nalije zbytek vodky, co jsme nechali ze včera.

,,Ale ne jako že bych ji nevystál, jen je strašně přidrzlá a ve všem strašně napřed oproti jejímu věku, je jako my a toho se právě bojím" pokračuje a já se mu musím vysmát do obličeje. Je to moje naprostá kopie se vším všudy.

,,A hádám, že se mě máš zeptat na to, co jsem dělala v jejím věku já, že?" Dokončím jeho myšlenky. Pouze kývne.

,,Mám a chci se zeptat. Dost mě to zajímá" řekne a přitáhne si mě do objetí.

What happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat