Welcome to my story ☺️ sebelum mula baca jangan lupa tekan 🌟 untuk vote author yah sebagai tanda dukungan kepada author.
Sent 💕 from me.
Aieleng..
*
*
*
3 tahun yang lalu.
Di Club mewah.
Ada seorang gadis yang sedang asyik menikmati alcohol bersama dengan teman-teman nya.
Dia adalah Rania Winston. Siapa yang tidak mengenali gadis yang mempunyai wajah yang cukup cantik di tambah lagi dengan tubuh yang mampu membuat setiap lelaki bertekuk lutut di depan nya.
Rania Winston cukup terkenal di kalangan orang kayangan, dia juga merupakan model yang cukup diperebutkan setiap agensi dunia fashion.
Dari jauh,
Ada seorang lelaki sedang menatap rania winston dalam..
Dia meneguk wine nya sambil menatap rania Winston dari jauh,
" Hey bro ? " Panggil sang sahabat.
David menoleh sebentar kearah sahabat nya itu, lalu memalingkan wajah nya kembali menatap rania yang sedang asyik menari menikmati music disco.
Renol mengangkat kedua alis nya, dia mengikuti arah mata david.
" Kau suka gadis itu ?
David berdehem.
Renol menghembuskan nafas nya.
" Lebih baik kau lupakan saja niatmu itu david, gadis itu terlalu liar, aku dengar dia itu selalu menjadi simpanan orang kaya dan di kalangan conglomerate.
David tersenyum sinis.
" Aku tidak peduli semua itu, cepat atau lambat akan aku pastikan gadis itu menjadi isteriku. " Ujar david tegas.
Renol memijat pelipis nya yang mendadak sakit.
Entah apa yang dilihat david pada rania, sehingga sahabat nya itu terlalu obsess dengan nya.Dia tahu david sudah lama menyimpan perasaan dengan model yang tengah naik daun itu, bahkan setiap magazine yang memaparkan wajah rania, semua dibeli david.
David davino lesler, seorang jutawan muda yang cukup terkenal dengan kekayaan keluarga nya di tambah lagi dengan kekayaan yang dibangun nya sendiri. Dia mempunyai rupa yang handsome dan mata yang biru seperti lautan, dia juga mempunyai tubuh yang tegap dan tinggi.
Tiada siapa yang mampu memikat hati nya sehingga dia menemui rania winston, gadis itu sudah menjadi obsessi nya dan dia akan pastikan gadis itu menjadi permaisuri di istana indah nya itu.
" Nia Kau tengok di belakang, kau tau bukan jutawan muda dan handsome itu ?
Rania menganggukan kepala nya.
" Aku tengok dari tadi dia terus melihat ke arah sini. " Ujar ralin sambil mata nya sesekali melirik ke arah david.
Rania mengerutkan kening nya. Dia menoleh kebelakang, dia melihat david tersenyum tipis ke arah nya sambil mengenyitkan mata nya.
Rania memalingkan wajah nya dari david sambil berdehem. Jantung nya mulai berdetak dengan kuat.
YOU ARE READING
My Ex husband My Boss ! [ ✓ ]
RomanceWarning 🔞++ Hot romance ~ Penyesalan terbesar aku di dunia ini Adalah mengenali dan jatuh cinta pada mu. ~ > David davino lesler Rania Winston < # HARAP MAKLUM CERITA INI MASIH DALAM PROSES EDIT DAN PEMBAIKPULIH. ❤️