Rania mengerutkan kening ketika cahaya matahari masuk dari arah balkoni. Perlahan-lahan dia membuka mata nya.
" Good morning sayang.
Hening..
Rania memutarkan tubuh nya kebelakang sambil meraba-raba di samping nya.
Kosong...
Riana bangun sambil menyandarkan tubuh nya di dinding ranjang. Dia mengambil telefon nya di atas meja kecil lalu menekan screen telefon nya untuk melihat beberapa chat yang baru sampai, Dia tersenyum membaca chat-chat dari para sahabat nya itu.
Rania mengelengkan kepala nya, dia teringat kejadian semalam, ketika sepupu nya itu meminta nya untuk menyamar menjadi girlfriend nya hanya kerana takut dengan godaan teman-teman nya di club.
Satu jam kemudian.
Rania berdiri berjalan menuju ke kamar mandi.
" Sayang... Are u there ?
Hening..
Tiada jawapan..
Rania melangkahkan kaki nya keluar dari kamar mandi. Dia masuk keruangan kerja suami nya.
Ruangan bilik rania dan david sangat besar. Ruang kerja david satu ruangan dengan bilik masteroom mereka.
David sengaja membuat design seperti itu kerana dia tidak mau orang lain melihat keseksian isteri nya yang kebiasaan tidak memakai pakaian dalam.
Rania masuk di dalam ruang kerja suami nya. Perlahan-lahan dia melangkahkan kaki mendekati meja david. Ada kertas di atas meja david beserta dengan beberapa documents. Tertulis nama nya di sana.
DEG.
Tubuh rania menegang.
" Ce-cerai...
Dia menekup mulut nya.
" Ti-tidak... Mungkin...
Rania mengelengkan kepala nya. Dia terduduk di lantai.
Lidah nya kelu.
Dia bingung, selama ini david selalu mengatakan yang dia mencintai nya lebih dari apapun di dunia ini.
Apalagi david sudah tidak mempunyai ibubapa, dia juga seorang anak tunggal. Rania adalah satu-satu nya keluarga yang david ada.
Rania bergegas berlari keluar dari bilik.
" Bik inah ! Bik inah !
" Iya, nyonya ?
" Da-david... Di-dia...dimana...
" Maafkan kami nyonya, kami sudah diberikan arahan dari tuan renol untuk tidak memberitahu nyonya semua tentang tuan david.
Airmata rania mengalir..
Dia berlari masuk semula di dalam bilik. Dia menekan screen telefon nya.
Tertera nama " sayang " di sana. Dia menekan contact number itu.
" Please answer.. please i beg u sayang.. hiks...hiks...
Tiada jawapan.
David bahkan sudah mem' block number telefon milik nya.
Rania terduduk di lantai.
" Sa-sayang.....
Satu bulan kemudian.
Rania berdiri di depan mahkamah. Sahabat nya ralin setia menemani.
Jantung nya berdegup dengan kencang dia berharap hari ini dia berhasil menemui david.
YOU ARE READING
My Ex husband My Boss ! [ ✓ ]
RomanceWarning 🔞++ Hot romance ~ Penyesalan terbesar aku di dunia ini Adalah mengenali dan jatuh cinta pada mu. ~ > David davino lesler Rania Winston < # HARAP MAKLUM CERITA INI MASIH DALAM PROSES EDIT DAN PEMBAIKPULIH. ❤️