ZAFRAN meletakkan Aisya berhati-hati diatas katil mereka. Tudung dan purdah dibuang sebelum dibetulkan rambut Aisya yang sedikit berselarak. Duvet ditarik sehingga ke dada.Laci meja solek dibuka dan diambil satu rantai besi panjang dan diikat pada kaki kanan Aisya dan diikat pula pada kaki katil. Wajah Aisya yang terlena itu diusap dan sesaat itu dicium lama.
"Kau jangan lupa"
Pantas kepala diangkat dan dililaukan matanya sekeliling ruangan biliknya tatkala satu suara mula membisik ditelinga.
Kaki mengorak langkah keluar dari biliknya dan melangkah pula kearah bilik yang dilarang dimasuki oleh Aisya.
"HIKS-hiks, jangan—tolong la--" gadis itu menggeleng laju bersama badan berundur kebelakang. Air mata makin lebat apabila jejaka itu hanya tersenyum sinis kearahnya sambil mendekat dengan keberadaanya.
"Hmm, kenapa sayang? Takut ke?" Duduk bercangkung, rambut gadis itu diusap lembut. Gadis itu menepis kasar tatkala jemari kasar itu mula meliar pada bahunya yang terdedah.
"Jang-jangan to-tolong" rintih gadis tersebut bersungguh. Kedua tangan dirapatkan tanda memohon.
Sudah seminggu dia bersama rakannya diculik dan dibawa ke gudang terbiar ini. Dan seminggu itu juga mereka disajikan dengan perkara yang kotor.
Jejaka itu tertawa kosong, sesaat wajahnya bertukar bengis. Serentak itu, dicengkam rambut gadis itu dengan kasar. Mendesis sakit, tangan menahan lengan jejaka itu bersama air mata.
"Auch—to-tolong le-lepaskan sak-sakit" jejaka itu menjuih sebelum menguatkan cengkaman pada rambut panjang gadis itu. Semakin mendongak kepala keatas. Tepat pada wajah jejaka tersebut.
"Selagi orang tua tu tak datang. Jangan harap aku nak lepaskan kau!! Aku nak dia merayu, melutut dengan aku!!!!" Jerkah dia kuat. Terpejam mata gadis itu bersama esakan manakala seorang lagi gadis hanya menangis. Sejurus itu, ditolak kasar kepala gadis tersebut.
"Korang semua boleh keluar" arah jejaka itu dingin. Kemudian, kepala dikalih pada gadis yang berada disudut ruangan itu. Entah bagaimana, keadaan gadis yang menangis sayu bersama esakan itu membangkitkan nafsunya.
KLAK
Keluar sahaja orang suruhannya, pintu dikunci dan baju dibuka seraya melangkah kearah katil kecil yang menempatkan seorang lagi gadis itu.
"to-tolong encik! Jangan apa-apakan dia!!" Jerit aisya bagi menghalang jejaka tersebut. Namun tegahan itu dibiarkan bagai angin berlalu sahaja.
Dia yang mula perasan tindak tanduk jejaka itu yang membuka baju terus menggeleng lemah. Digagahkan badannya untuk menjauh dari jejaka itu.
Tarik senyuman sinis, kedua kaki gadis itu ditarik supaya terbaring semula.
"Arghhh" jerit gadis itu kuat. Tanpa sempat dia bangun semula, badan kecilnya sudah ditindih oleh lelaki itu. Kaki dan tangannya dikunci supaya tidak bergerak.
"Ja-jangan, lep-lepaskan saya. Hiks Hiks" kepala dipaling kearah kiri apabila jejaka itu bertindak ingin menciumnya.
"Kau jangan gerak boleh tak?!" Kesabarannya makin menipis. Rahang gadis itu dicengkam sebelum mencium rakus bibir merekah itu. Rontaan gadis itu dihiraukan.
YOU ARE READING
Mrs. Luth: Bidadari Milik Syaitan
Teen Fiction"abang nak dukung"pinta si gadis sambil menghulurkan tangan. "Malas"balas sang jejaka. "Ala~abang nak--"pinta si kecil. Muka sengaja dicebik. "Ish, ye la. Meh sini"dilayankan sahaja. Gembira tak terkira si gadis bila didukung sang jejaka membuatkan...