NOVEL yang memang sudah berada di atas nightstand dicapai sementara menunggu Aisya keluar dari bilik mandi. Dibelek belek novel tersebut. Sesaat itu, senyuman sinis tersunging di bibirnya bersama gelengan kecil.
KTAK
Pandangan diangkat kearah pintu tersebut. Tatapan tajam diberikan kepada sang isteri. Aisya menelan liur perlahan, berpasir. Perlahan lahan kaki dihayun kearah Zafran yang santai bersandar pada kepala katil.
"Kenapa lari?" Soal Zafran dengan nada dalam. Aisya mengemam bibir tatkala suara itu menyapa sistem pendengarannya. Rapat.
Semakin kuat jari jemari halusnya meramas sisi baju tatkala hembusan nafas hangat Zafran mengena pipi kemerahan miliknya.
"Hm wife, kenapa lari?" Diulang lagi soalan yang sama. Jemari kasarnya mengusap lembut pipi sang isteri. Dalam diam, Zafran tersengih suka.
Suka melihat wajah Aisya yang ketakutan. Dengan mata terpejam rapat bersama bibir dikemam. Jari jemarinya yang meramas sisi baju. Entah— baginya Aisya terlalu cute.
"S-sya sebena—emphhh" termati kata kata Aisya apabila zafran menekan belakang lehernya supaya mendekat kearah jejaka itu dan tanpa sengaja Aisya menolak sedikit kuat dada tegap Zafran. Terkejut. Lagi membuntang matanya apabila bibirnya mula bersatu dengan bibir Zafran.
Zafran yang pada mulanya hanya mencium sekadar untuk mengusik isterinya, mula merangkul pinggang Aisya sebelum didudukkan atas ribanya. Ciuman yang pada mulanya lembut bertukar menjadi rakus.
Zafran memberhentikan ciuman mereka tatkala Aisya menepuk nepuk bahu tegap miliknya. Kedua dua mereka termengah mengah mencari nafas.
"Nggh—huff haaf ha"
Seketika kemudian, aisya hanya diam. Dia benar benar hanyut dengan perlakuan Zafran. Masakan dia mahu menolak? Jika jejaka itu sendiri crush dia dari kecik lagi dan—dah halal pun kan.
Apa salahnya? Walaupun Zafran sering menyakitinya, hatinya tetap tidak dapat menafikan rasa cinta dan sayang kepada Zafran yang semakin membuak buak. Makin dihalau, makin datang.
Boleh ker? Arh lantaklah!! Haha.
Aisya menatap dalam iris biru gelap itu. Pandangan redup dari Zafran sungguh buat dia hilang arah.
Zafran kembali mencium bibir merekah aisya. Sama sama mereka tenggelam dalam ciuman tersebut. Perlahan lahan Zafran membaringkan tubuh kecil Aisya ke tengah katil tanpa memutuskan ciuman itu. Malah rantai dikaki Aisya tidak sedikit pun mengganggunya.
Zafran memutuskan ciuman tersebut buat seketika. Membetulkan kedudukannya. Aisya dibawah dipandang dengan pandangan redup. Perlahan lahan tangan naik mengusap pipi kemerahan Aisya. Aisya pejam mata, menikmati usapan tersebut. Dan—buat pertama kali dalam tempoh perkahwinan mereka, Zafran berkelakuan lembut dengan dirinya.
"Your lips are so soft"
Zafran mengucup sekilas dahi sang isteri dan perlahan lahan kedua mata pula dikucup. Tak habis itu, pipi pula menjadi sasarannya. Dan akhir sekali, bibir merekah milik Aisya. Diusap berkali kali sebelum mentaut lembut.
Lama mereka dalam keadaan begitu. Tangan Zafran yang baru sahaja mahu menarik seluar Aisya mula terhenti apabila ditahan Aisya. Zafran melepaskan ciuman mereka dan merengus kesal.
Dah kenapa? Orang tengah sedap sedap ni.
Shit!
Kacau betul. Erk!?
Aisya dibawah dirinya dipandang hairan sebelum kening kanan diangkat sedikit. Sempat bibir bawahnya dijilat sekilas.
YOU ARE READING
Mrs. Luth: Bidadari Milik Syaitan
Jugendliteratur"abang nak dukung"pinta si gadis sambil menghulurkan tangan. "Malas"balas sang jejaka. "Ala~abang nak--"pinta si kecil. Muka sengaja dicebik. "Ish, ye la. Meh sini"dilayankan sahaja. Gembira tak terkira si gadis bila didukung sang jejaka membuatkan...