BAB32💜

12.8K 622 27
                                    

BUK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

BUK

BUK

Zafran menumbuk berkali-kali punch bag tersebut dengan kuat. Sakit hatinya melihat gambar yang dihantar Mike tadi.

"Argghhhhh" laung Zafran kuat seraya pukulan terakhir dipunch bag ditumbuk dengan sepenuh tenaga.

Tidak semena mena memori lama mula berlayar dikotak fikirannya. Dimana terwujudnya sisi Zafran. Zafran memegang kepala yang berdenyut kuat dengan badan membongkok.

"Sakit bodoh! Argghhhhh! Fuck it, shit!!" Meraung kuat jejaka itu tatkala bayangan itu semakin jelas.

"Abang?" Terdongak kepalanya apabila disapa suara gemersik Aisya. Aisya hanya berdiri di anjung pintu masuk itu, tidak berani untuk mendekat. Bersungguh dia berlari ke tingkat satu tatkala digamit suara jeritan seseorang.

Zafran melangkah laju kearah Aisya dan sejurus itu, pergelangan tangan Aisya dicengkam kuat bersama mata menikam tajam sepasang mata unik Aisya yang sudah tidak dilindungi softlense.

Aisya mendesis sakit, tangan Zafran yang mencengkamnya cuba dirungkai.

"Ab-abang kenapa ni? Auch sakit" aduh Aisya dengan kuat apabila terasa cengkaman semakin kuat. Aisya mencari anak mata Zafran dan—terkedu dirinya tatkala bebola itu mula membesar.

Menggigil badan Aisya. Seketika Aisya terdiam, situasi ini seakan pernah dilihatnya. Dalam menahan sakit, sempat Aisya berfikir.

"Ikut aku!" Arahnya senada. Aisya ikut tanpa banyak soal. Seketika Aisya terhenti kerana Zafran berhenti melangkah dengan tiba-tiba. Dijengulkan sedikit kepala dihadapan. Ternyata, orang suruhan Zafran masih lagi berada diruangan ini.

"Berapa kali aku cakap? Kalau bini aku ada keluar, keluar!! Tak reti bahasa ke? Fuck! Shit!" Jerkah Zafran kuat dan lantang. Wajahnya menegang. Bayangan tersebut masih lagi berlegar dan itu membuatkan Zafran lemas dalam memorinya. Sejurus itu, tergopoh gopoh orang suruhannya keluar dari rumah banglo ini.

Seram Oii!!

Aisya terkebelakang saat jerkahan itu bergema pada ruangan tersebut. Zafran menarik kuat tangan Aisya tatkala mula terasa Aisya menjauh dari dirinya. Aisya diselubungi rasa takut dan gerun.

"Kau nak pergi mana? Lari?" soal Zafran dengan nada dalam. Walaupun tenang tetapi masih lagi terasa aura dingin disitu. Laju Aisya menggeleng. Lantas itu, Aisya ditarik masuk kebilik mereka.

BAM

Terhinjut kecil bahunya dan mata terpejam seketika bila pintu bilik mereka dihempas kuat oleh Zafran dan seraya tangannya mula dilepas dari cengkaman tersebut.

Sempat Aisya membelek pergelangan tangannya. Membiru. Aisya melepaskan nafas perlahan sebelum memandang Zafran yang kelihatan berserabut dan seperti berada didalam dunianya sendiri.

Mrs. Luth: Bidadari Milik SyaitanWhere stories live. Discover now