~12~

484 36 0
                                    

Mégis miért csináltam ezt? Miért segítettem egy gazdagnak? Én szerintem megbolondultam. Komolyan nem emlékeztem, hogy mit tettek velünk azok a mocskok? Én ezt nem értem..-gondoltam miközben lehuppantam ágyamra..

Jeongin szemszöge

-Tényleg működik..-csodálkozott el Jisung, miközben Hyunjin idegesen felkelt, és felbaktatott az emeletre. Nem tudom miért tette, hiszen pár perccel ezelőtt még semmi baja nem volt. Na de mindegy is, próbálok nem ezzel foglalkozni. 

-Joghyun lehetne egy gyors kérdésem?-kérdezte Felix.

-Persze.

-Miért nem akartad kidobni Jeongint, amikor megtudtad, hogy gazdag?-kérdezte Felix. Ez viszont engem is nagyon érdekelt, ugyanis mivel Joghyun úgymond a "főnök", nem hinném, hogy pont ő lenne az, aki nem utálja a gazdagokat.

-Azért, mert mint mondtam Jeongin V generációs. Már eléggé kezd kihalni a V generáció, így ő egy hatalmas kincs számunkra.-mondta Joghyun miközben felkelt-Ja és Seungmin!

-Hm?

-Mondd meg Channak, hogy hogyha Jeongin meghal vége mindennek, ugyanis újabb módokat találtak arra, hogy előkerítsenek minket. És ezt csak Jeongin erejével tudjuk megállítani. Majd Felix-nek átküldöm, hogy Jeonginnak még milyen képességei lehetnek. Na bye bye!-mondta nyugottan Joghyun, majd kisétált a bejárati ajtón.

-Várj ezt most úgy értsük, hogyha Jeongin nincs, akkor teljesen el vagyunk veszve?-kérdezte Jisung Seungmint.

-Igen. És amíg nem fejlődnek ki a képességei, addig nagyon kell vigyáznunk. Minden áron meg kell védenünk, vagy mindannyiónknak annyi.-válaszolt Seungmin helyett Chan, aki éppen most jött a konyhából.

-Tehát Jeongin jelenleg egy életlen kés...-mondta Hyunjin a lépcső alsó fokairól, mire mindenki odanézett.

-Mondhatjuk úgy is..-sóhajtott Chan.-Na de viszont mindenki húzzon aludni, ugyanis hosszú nap vár ránk.-mondta Chan mire ráeszmélt, hogy nekem is kéne egy alvóhely..

-Umm...Seungmin szerinted hol tudna Jeongin aludni?

-Hááátt...max itt lent a kanapén. Már csak Hyunjinnál van hely és azt nem hiszem, hogy el szeretné foglalni.-Seungmin..fején találtad a szöget...vagy hogy szokás ezt mondani...

-Nekem teljesen megfelel a kanapé.

-Biztos?-kérdezte Seungmin, mire bólintottam. Nem tudom, hogy Chan és Seungmin miért ilyen kedves hozzám, de így legalább nem érzem magam olyan egyedül.

Ez után mindenki felment a szobájába. Persze mielőtt Chan felment volna adott nekem ágyneműt. 

Le is feküdtem aludni, bár szememre nem jött álom. Egyszerűen túl sok dolog történt egyszerre. Apámmal nem volt valami élménydús életem, így a mai nap eléggé furcsa volt nekem.

Konkrétan rablók/gyilkosok házában vagyok, van valamilyen erőm, amiről sose hallottam, de a legfurább és legundorítóbb...én leszek a fegyverük. Nem tudom milyen dolgokat tettek, de nem is akarom..egyszerűen csak undorodom az ilyesmitől..

Nem tudom, hogy mennyi ideje nem jött szememre álom, de biztos, hogy nem 2 perc volt. De egyszer csak úgy éreztem, hogy besüpped mögöttem a kanapé, és valaki átkarolja a derekam...

I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora