...-Akkor jó. Tudod, ő különleges nekem. Ő...ő olyan más mint a többi.
-Értem...
-Hyunjin, Jeongin, gyertek!-kiabált utánnunk Hongjoong, mire felzárkóztunk a többiekhez.
Hongjoong kikereste Bang PD jelenlegi tartózkodási helyét, és már hajtottunk is oda.
Amint odaértünk, bekopogtunk a nagy, modern ház ajtaján, mire pont Bang PD nyitott ajtót.
-Uram, le van tartóztatva, robbangatás, és szándékos emberölésért.
-Hogy mi--
-Uram minden amit mond, az felhasználható ön ellen.-mondta Hongjoong, miközben hátraszorította, majd lebilincselte Bang PD kezét. Ezután még Bang PD magyarázkodott meg minden, de Hongjoong csak bedobta a kocsiba, majd mi is visszaültünk, és mentünk vissza a rendőrségre.
-Nagyon szép munka volt fiúk! Most Bang PD ott lesz, ahol a helye van. Nagyon büszke vagyok rátok!-adott egy 4000 wattos mosolyt Hongjoong.-Na de viszont most egy jól megérdemelt kajaszünet jön, de jól gyüjtsétek az energiát, ugyanis utánna folytatodik a munka.-mondta Hongjoong, majd továbbált.
Most legalább volt annyi időnk, hogy ne a kaja autómatából együnk, hanem elmenjünk igazi kajáért. De megint volt egy gond...Hyunjin és Wonyoung egész idő alatt kacarászva beszélgettek. Nagyon harmadik keréknek éreztem magam. Most pedig itt ülök az irodában, a gép előtt, ugyanis nem kaptunk új ügyen Hongjoongtól, így a feladatunk megint a dokumentumok átnézése lett. Olyan 16:+30 körül végeztünk is az aznapi munkával.
-Hyunjin jössz?
-Sajnálom Jeongin, de dolgom van. Majd hazasétálok, te menj csak Changbinnal.-mosolygott rám, majd elhúzott. Megint...ugyanaz történik mint tegnap. És nem értem miért. Milyen dolga lehet, amiről még Changbin se tud?
-Hyunjin?-kérdezte Changbin, amint beszálltam a kocsiba.
-Ugyanaz mint tegnap.-válaszoltam unottan.
Otthon csak elmentem tusolni, majd befeküdtem az ágyamba, de nem tudtam aludni. Már vagy este 11 volt, de még Hyunjin mindig nem jött haza. Nem tudom, hogy milehet az a dolog amit ilyenkor csinál, de nagyon ki akarom deríteni.--ezzel a gondolattal utaztam álomországba.
Reggel Hyunjint láttam aludni a másik ágyban, de már nem nagyon akartam vele foglalkozni.
+Pici time skip+
Ma se kaptunk új ügyet, így maradt a dokumentumok átnézése. De viszont ma kaptunk olyan dokumentumot is ami Jyp-nek is kellett.
-"Hé Jeongin! A 11-es és a 4-es dokumentumot másold át egy usb-re. Még kelleni fog Jyp-nek."-szólalt meg Felix, mire elmotyogtam egy "rendben"-t.-"Ja és hogyha találsz 2011-es decemberi felvételeket, akkor légyszi azt is másold át."-mondta Felix.-"Jeongin...miért vagy ma ilyen kedvetlen? Te nem ilyen szoktál lenni."-kérdezte Felix.
-Nem tudom. Csak úgy...ilyen kedvetlen napom van.-válaszoltam.
Ma megint korán végeztünk a munkával, de viszont megint egy ilyen történt...
-Hyunjin, jössz?
-Bocsi Jeongin, de megint van egy kis dolgom.-mondta, majd elviharzott. De én nem bírtam tovább; elkezdtem követni.
Útja egy kávézóba vezetett. Leült egy aztalhoz, ahol ott volt Wonyoung. És egy ideig megint boldogan, nevetve beszélgettek majd...megcsókolták egymást. Abban a pillanatban elfogott a sírhatnék. Egyszerűen csak elrohantam onnan, hiszen nem akartam, hogy akár bárki is meglásson. És igen be kell vallanom..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Szerelmes vagyok Hyunjinba.
(Annyeong! Ez eléggé nyomi fejezet lett, de azért remélem tetszett nektek. Na de nem húzom az időt. Hellóka!<3)
أنت تقرأ
I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!
أدب الهواةTalán senki se gondolná, hogy egy bűnöző csapat "jó" ügyért követne el bűnöket. Pedig létezik ilyen. Jeongin pont egy ilyen csapatba botlott bele puszta véletlenből....vagy is inkább a csapat egyik tagjába, aki egy jangmi volt..Jeongin pedig labende...