~22~

386 34 2
                                    

-Oké, akkor azt hiszem ennyi elég volt mára.-állt fel Chan.-Menjük aztán állítsuk fel a sátrakat, mert holap hosszú napunk lesz. Ja és Jisung! Miután felállítottad a sátradat, légyszíves oltsd el a tüzet!

-Oké.-mondta Jisung, majd ment a dolgára.

-Ja és Hyunjin és Jeongin!

-Hm?-kérdeztük egyszerre.

-Egy sátorban lesztek.

-Ne már!-mondtuk megint egyszerre, majd egy halálos pillantással díjaztuk egymást. Ezután Hyunjinnal némán felszereltük sátrunkat, majd befeküdtünk egymástól a lehető legmesszebb.

-Jeongiiiin! Légyszíves gyere segíteni!-hallotam Chan hangját, majd kimentem.

Kint még Jisung és Minho állították sátrukat, Chan pedig a tűznél ült.

-Miben segíthetek?-álltam oda Chan mellé. Ő nem mondott semmit, csak megpaskolta a maga mellett lévő helyet, mire leültem mellé.

-Igazából, csak azért hívtalak ide, mert rólad és Hyunjinról lenne szó. Azt szeretném mondani, hogy én sem akarom rátok erőltetni a barátságot, de hogyha jangmi és labendeo között rossz a kapcsolat, abból nagyon rossz dolgok sülhetnek ki, főleg, hogy V generációs vagy. Akár mennydörgésed is lehet.-magyarázta Chan.

-Oké értem...-mondtam, majd Chan elment a dolgára. Mikor én is indultam volna meg, akkor láttam, hogy a tűz még ég, és még Jisungék sem állították fel a sátrat.

-Hé Jisung! Ne oltsam el a tüzet?-kérdeztem az éppen a sátor szélével szerencsétlenkedő idősebbtől.

-Nem kell, úgyis lassan kész vagyunk.-mondta, majd én bementem a sátorba, majd befeküdtem ugyanúgy, ahogy először.

-Miről beszéltetek Channal?-szólalt meg hirtelen Hyunjin, mire felé fordultam, és értetlenül néztem rá.-Mit nézel ennyire? Nem vagyok hülye. (Író: Hyunjin, a helyedben ebben nem lennék olyan biztos)

-Igazából csak Chan azt mondta, hogy nem akarja ránk erőltetni a barátságot, de hogyha nem barátkozunk össze, akkor mennydörgésem lehet ami tudod hogy mivel jár.-mondtam, mire Hyunjin csak hümmögött egyet, majd elfordult.

-Mi ez a büdös?-szólalt meg Hyunjin egy kis csend után.

-Várj...ez nem...erős füstszag?-szippantottam bele én is a levegőbe. Amint ki mondtam mondatomat, Hyunjinnal hirtelen egymásra néztünk. Ugyanarra gondoltunk, így már mentünk is ki a sátorból.

Ott kint már eluralkodott a káosz. A táborhoz közeli fa, és a táskák már égtek. A sátrak még épek voltak, így Hyunjinnal szaladtunk is, hogy kimentsük a többieket.

-Minho, Jisung kelljetek fel! Tűz van!-mondtam a két alvó fiúnak.

-Mi? Tűz?-kérdezte Jisung, majd realizálta.-URAMISTEN A TŰZ!-kiabált majd gyorsan felkeltette Minhot.

Eközben már Hyunjin a többieket elvitte, és most mehetünk vizet keresni.

Szerencsére nem messze, találtunk egy patakot, amiből 2 vödörrel hordtuk a vizet a tűzre. És igen a vödrök a sátorban voltak, Isten se tudja miért.

Miután sikeresen eloltottuk a tüzet, csak álltunk.

-Ez mind az én hibám...-kezdett el sírni Jisung.-Ha nem felejtem el eloltani a tüzet, akkor ez nem történhetett volna meg...-rogyott le a földre, miközben tenyerébe temette arcát, és úgy sírt.

-Semmi baj édesem.-ment oda mellé Minho, hogy megnyugtassa.

Miután Jisung lenyugodott, nem tudtunk mit csinálni. Csak álltunk ott, és ötleteltünk, hogy most mégis mi legyen...

(Hellóka! Fhuuu hát ezen a részen is túl vagyunk. A kövi rész valószínűleg sokára jön, ugyanis megint egy szó sincs belőle leírva. Na de remélem tetszett a rész. Annyeong!~♡)
 

I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin