-H-hé ki..k-ki van ott-t?-kérdeztem reszketve.-Valaki, aki kegyelmezni nem fog:)-hallottam egy hangot a hátam mögül, majd éreztem, hogy valaki megfogja a nyakamat és egy pisztolyt tart a fejemhez...
-M-mit csi-csinálsz?-kérdeztem a mögöttemlévőtől.
-Meg akarlak ölni mi mást:)
-Mi?...Mi..m-miért akarsz me-megölni?
-Mert gazdag vagy.
-Honnan tud--
-Látszott, hogy nagyon elveszett vagy a "külvilágban".-mondta, majd hirtelen szembe fordított magával. Én lesokkoltam. Igaz, hogy ez az ember éppen meg akart gyilkolni, de engem nem érdekelt. Fekete szemei...elvesztem bennük. Egyszer csak elkeztem rózsákat látni a háta mögött. Ez meg mi?
Amikor a rózsák miatt felébredtem a "kis világomból", láttam, hogy a fiú szeme lilán izzik, akár egy erősebb színű levendula.
-Sajnálom...-mondta miután megrázta a fejét, majd engem elfogott a sötétség. Leütött.
O////////O
-Te most komolyan idehoztál egy GAZDAGOT??-hallottam egy tompa hangot. Megpróbáltam felnyitni a szemem, de nem sikerült, így hát kicsit vártam.
-NEM TEHETEK RÓLA BASZKI! EGYSZERŰEN CSAK...csak..nem tudtam megölni..-mondta egy másik hang, amit viszont rögtön felismertem. Ez az a gyilkos srácc.
-Oké oké nyugodjatok meg ez nem a világ vége..csak megoldjuk valahogy!-mondta ismét egy másik hang, mire végre ki tudtam nyitni a szemem.
-Aha... Chan nélkül mégis hogy?-kérdezte egy barna hajú fiú aki egy szekrény mellett állt. Asszem az ő hangját hallottam először.
-Jajj Minho nyugodj már meg! Úgyis mindjárt hazajön. Egy óránál többet ugyse bír Joghyunnal.-mondta egy szemüveges, vöröshajú, laborköpenyes csávó, aki éppen egy széken ült.-Ohh felébredt!-mondta a laborköpenyes srácc, mire megindult felém, én meg realizáltam, hogy éppen egy ágyban fekszek.
-Hogy érzed magad?-kérdezte a laborköpenyes.
-Seungmin most komolyan ilyen kedves leszel vele? Ő.EGY.GAZDAG.-mondta a barnahajú srácc. Ó ezekszerint a laborköpenyest Seungminnak hívják..
-Jajj ne már Minho! Szerintem azt se tudja melyik univerzumban van. És Alig lehet annyi mint Hyunjin.-bökött fejével az említett felé. Tehát akkor a gyilkos fiú neve Hyunjin..egészen varázslatos név.-Hány éves vagy?-kérdezte Seungmin.
-17 va-vagyok..-mondtam reszketve.
-Látod? Még fiatal is és ha jól látom, eléggé fél is tőlünk, tehát nem kell tartani tőle, se kidobni a házból!-mondta kicsit idegesen Seungmin, majd legugolt az ágy mellé amin éppen feküdtem.-Fel tudsz állni?-kérdezte lágy hangon Seungmin, mire csak bólintottam. De viszont amikor fel akartam állni, lábaim felmondták a szolgálatot és elestem...volna
ESTÁS LEYENDO
I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!
FanficTalán senki se gondolná, hogy egy bűnöző csapat "jó" ügyért követne el bűnöket. Pedig létezik ilyen. Jeongin pont egy ilyen csapatba botlott bele puszta véletlenből....vagy is inkább a csapat egyik tagjába, aki egy jangmi volt..Jeongin pedig labende...