~41~

350 25 10
                                    

...mindenki jól érezte magát. Így vidáman, együtt.

Reggel, mire én felkeltem, senki sem volt a házban, csak Seungmin. Seungminon kívűl mindenki elment Jyp-hoz.

-Miért pont te maradtál itt velem?-kérdeztem a reggeli kávét szürcsölgetve.

-Nekem pont nem volt semmi elintézni valóm. Mindent megcsináltam, még azokat a dolgokat is, amik vészhelyzetre valók.-mondta még reggeli mély hangjával Seungmin. Azta, ő aztán precíz. 

Seungmin az a személy akit mindig is szerettem volna: egy báty. Egy báty aki védelmez bármibe is telik. Egy báty akivel csak élvezhetem az életet. Seungminra mióta ideértem így nézek. Ő volt az első aki megértett, és támogatott, ami nagyon sokat jelentett nekem.

Fura, hogy mennyi idő eltelt azóta, hogy idekeveredtem. Mennyi dolgon mentünk kersztül együtt, és közbe megismertük egymást. 

-Mit szeretnél csinálni?-kérdezte Seungmin amint befejeztük kávénkat.-És nem lehet a házon kívül mert még valami lesz a karoddal.-tartotta fel mutató ujját, mire én csak bólintottam.

-Akkor filmezzünk!-támadt ötletem, majd már szökkentem is a nappaliban lévő tv-hez.

-Csináljak popcorn-t?-mosolyog rám Seungmin. Milyen cuki mosolya van! Mint egy kiskutya!

-Igeeeeen!-kiáltottam mint egy kisgyerek.

Miközben Seungmin csinálta a popcornt, én választottam filmet.

-Na mit nézünk?-huppant le mellém a kanapéra, a popcornal együtt.

-Twilight 3.-mondtam, és indítottam is a filmet.

Kb. úgy a film negyedénél járunk. Ésss csókjelenet. Durva csókjelenet. Én egyből elfordítottam a fejem, amit Seungmin észre is vett.

-Mi az ennyire szégyenlős vagy?-kérdezi felém fordulva.

-Lehet.-fordultam felé én is.

-De miért?

-Még nem volt nagyon ilyenben részem...-válaszoltam miközben a kanapé alját néztem.

-Ohh tényleg?-kuncogott Seungmin majd egyszer csak...megcsókolt. Seungmin már kezdte falni ajkaimat, mire telefon csörgést hallottam...


Hyunjin szemszöge


Reggel, reggel. Hogy én hogy utálom a reggeleket. Főleg ha sok a papír munka, utánna meg még Felixhez is be kell menni segíteni. Papírok terén, szerencsére csak nyomtatnom kell, így az nem lesz idegfeszítő munka.

Miután végeztem a nyomtatással, rohantam is Felixhez, kamerákat nézni.

-Szia Hyun.

-Szia Felix. Hol tartasz?

-Pont 3 utcával a házunk előtt. Eddig szélsebesen haladok a múltkorihoz képest!

-Az jó. Na de végeztem a nyomtatással, szóval mostmár tudok segíteni.-ültem le Felix mellé.

Egy ideig csak néztük az utcán járó embereket, majd nekem valamit kiszúrt a szemem.

-Felix közelíts rá a jobb alsó sarokra!-mondtam, majd Felix így is tett.-Nézd! A csávón különös napszemüveg van! És tudod hogy kik hordtak ilyet?

-A Hybe emberei...

-És nézd, a telefontokját!

-Rajta van a Hybe jel...

I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin