~31/3~

373 33 1
                                    


-MINHO LÉGYSZI NE NYÍRJ KI!-szaladtam oda, az éppen innivalót töltő Chan háta mögé.-Ez egy feladat volt.-mondtam, mire Minho sóhajtott, és visszaült a helyére.


~A lopás napja:


Hát igen ma van a nagy nap. Ma kell bevetnem minden színészi képességemet, amit eddig szereztem. 

Jelenleg a Hybe előtt állok, egy öltönyben, és rajtam van egy névtábla, amin az áll, hogy: I.N. Igen tudom csodálatos név, de hát most mit csináljak...

Beléptem a Hybe hatalmas kapuin, ahol egyből a recepcióssal találtam szembe magam.

-Maga I.N?-kérdezte a recepciós pult mögött álló, 20-as éveiben járó nő, mire csak bólogattam. Kicsit nehéz tartani, az ilyen "semmilyen arckifejezést", főleg ha emberekkel beszélek, de nem olyan vészes.-Jólvan. Belépőkártya?-kérdezte, mire én odaadtam neki a kártyát, amit le is csippantott, majd oda adta a belépő blokkot.-A belépőkártyáját majd távozáskor kapja vissza- Addig is szép napot.-mondta, mire én megkezdtem feladatom.

Először is "ellenőriznem" kell az irodákat 1-4-ig, majd meg kell kérdeznem egy embert, hogy hol van a 6-os iroda, ugyanis mellette van, a raktár szoba ahol tartják a lila rózsát. Azt kérdezitek miért kell megkérdeznem egy embertől, hogyha tudom, hogy hol van? Hát mivel a Hybe egy nagyon figyelmes cég, ezért időnként biztos riasztanak valakit, hogy nézzen rám, ezért nagyon óvatosnak kell lennem.

Miután "ellenőriztem" a 4-es irodát, kimentem a folyosóra, ahol láttam is egy lányt, így meg is állítottam:

-Elnézést, nem tudja, hogy hol van a 6-os iroda?

-Második emelet, jobb folyosó.-mosolygott rám, mire én csak elmotyogtam egy 'köszönöm'-öt, és mentem megkeresni a liftet. Amint odaértem a lifthez, ki nem találjátok ki állt ott...hát nem Soobin?

Szerencse, hogy pont a lift mellett volt a férfi mosdó, így gyorsan bementem oda.

-Felix hallasz?

-Igen Jeongin.

-Nem úgy volt, hogy Soobin, ma szabadságon van?

-De. Miért kérdezed?

-Éppen most láttam a lift előtt várakozni.

-Mi? Az ho--na várj feltöröm a telóját. Hmmm...ohh..

-Mi az? Találtál valamit?

-Igen. Ma Yeonjunnal azt beszélte sms-ben, hogy be kell jönniük a céghez, ugyanis Yeonjun a raktárszobába felejtette a hazavivendő iratokat.

-Ó basszus, miért pont a raktár szoba?

-Nem tudom, de akkor a B tevre riasztok mindenkit.

A B tervünk az volt, hogy Hyunjin és Chan bejön a céghez, majd valahogy elvesznek a recepciós csajtól pár belépőblokkot. Ez után Hyunjin valahogy velem jön a raktárszobába, míg Chan lefoglalja Soobint.

Felix el mondta Hyunjinnak, hogy a férfi mosdóban "bújkálok", így Hyunjin egyből ide tudott jönni.

-Na, jó tanár voltam?-kérdezte Hyunjin, amint ideért.

-Igen, egyenlőre még nem estem ki a szerepemből. De mindegy is, most fel kell jutnunk a második emeletre, még pedig lépcsővel.-mondtam, majd meg is indultunk.

Amint megmásztuk azt a kb 800.000 lépcsőt, már fent is voltunk a második emeleten, ahol meg is kerestük a 6-os irodát. Mivel nem láttunk senkit, egyből a raktárszobába mentünk. 

-Na és most hol a tökömbe keressük?-kérdezte Hyunjin, amint megláttuk a rengeteg dobozt.

-Fogalmam sincs. Csak...nézz bele mindenbe.-mondtam, mire meg is kezdtük a keresést.

Egy ideje már keresgettük a rózsát, mire zajokat hallottunk a 6-os irodából. 

-Nem úgy volt hogy a hatos irodába nincs SENKI?-kérdezte Hyunjin.

-De...hhh...oké torlaszoljuk el az iroda felöli ajtót.-mondtam, majd az ajtó elé pakoltuk azokat a cuccokat, amiket már átnéztünk.

-Halóóó van ott valaki?-hallatszódott az iroda felől. Ezek szerint ránk találtak...király..

-Oké HYUNJIN MOST TURBÓ ÜZEMMÓDBA KERESSÜK MEG AZT A ROHADT RÓZSÁT, ÉS TŰNJÜNK EL INNEN!-mondtam, mire megint elkezdtünk felkutatni a dolgokat.

Már az első ajtót is el kellett torlaszolnunk, ugyanis már onnan akarnak ránk törni.

-MEGVAN!-kiálotta Hyunjin.

-URAM ISTEN! Oké...őőő..hogy jutunk ki innen? És a nyomok? Hogyan tűntetjük el őket?

-Hát van egy nagyon rossz ötletem...de ez legalább beválhat...

-Jajj ne..hhh..mi az?

-BOOMM!

-Te fel akarod robbantani a céget?

-Nincs nagyon más választás, úgyhogy igen.

-Oké szólók Felixnek. Hé 'Lix!

-Igen?

-Légyszi szólj Channak, hogy nyomjon meg egy tűzjelzőt, és tegyen úgy, mintha tényleg tűz lenne, és tessékelje ki az embereket. Ha ezzel megvan, szólj nekem.

-Oké.-jött a válasz, majd csak vártunk.

Már az "ajtótorlasz" kezdte feladni, amikor Felix megszólalt:

-Chan készen van. Ja és amúgy nem tudom miért, de az emberek még mindig ott vannak az ajtótok előtt.

-Hallom köszi.-mondtam, majd Hyunjinra néztem.-Hyunjin, hogy fogunk ki menni?-kérdeztem mire ő az ablakra mutatott.-Ez biztos hogy jó ötlet?

-Hát nincs más, így be kell érni ezzel.-mondta majd eldombta a kézigránátot, mi meg elkeztünk kimászni az ablakon. Egy kicsit másztunk, majd Hyunjin le ugrott, én meg reflexból utánna ugrottam. És a cég...hát igen...alig maradt belőle valami.

-JEONGIN EL KELL MENNÜNK, MOST!-mondta Hyunjin, miközben fejével az éppen felénk tartó őrökre biccentett. Megpróbáltam fölállni de nem nagyon sikerült. Szerintem eltörtem a lábam.

Hyunjin látta, hogy a járás most nekem nem nagyon megy, így felkapott menyasszonypózba és úgy vitt Changbin kocsijáig...



I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin