~5~

523 39 2
                                    

Amint lejebb néztem, megypillantottam Hyunjint a kert végébe ahogy lövöldöz. Azt nem láttam, hogy mit, így odamentem hozzá....

Hyunjin szemszöge

-Oké valaki légyszíves elmondaná, hogy MI A JÓ ROHADT ÉLET FOLYIK ITT, ÉS MIÉRT NEM TUDTAM MEGÖLNI EZT A MOCSKOT?!-kérdeztem eléggé hangosan, mert ez most tényleg nagyon érdekelt. Aki eddig a szemem elé került, az onnantól már nem élt. De ő..egyszerűen nem tudtam megtenni. Nem értem. EGY ILYEN ROHADÉKOT MIÉRT NEM TUDOK MEGÖLNI? 

-Először lenne még egy kérdésem; mit láttok amikor elméjültök egymás szemében?-kérdezte Chan, miközben felváltva nézett rám, és Jeonginra..Jeonginra? Azt hiszem ez annak a hányadéknak a neve...

Már lassan mindenki a gondolataiban elmerült Jeongint nézte.

-Jeongin?-kérdezte Seungmin, mire Jeongin kapcsolt.

-H-hát i-igazából rózs-zsákat látok a-a háta m-mögött, meg úgy látom minha e-ellilulna a szeme-mondta Jeongin. Elilulna a szemem?

-Hyunjin?

-Ugyanez, csak levendulákkal, és piros színnel.-mondtam, egy sóhajtás kiséretében. Még mindig nem értem...

-Nem hiszem el..-mondta Minho idegesen, járkált.

-Oké de most már tényleg mondjátok el hogy mi történik va--keztem volna bele..

-Nyugi nyugi. Szóval, hogy csak gyorsan és egyszerűen mondjam, ugyanazt látjátok, mint Jisung és Minho..-mondta Seungmin, mire bennem valami elromlott. Hogy tessék? Nem! Biiiiztos hogy nem! EGY GAZDAGNAK NEM LEHETEK A JANGMI-JA..egyszerűen nem..

Csak vetettem egy gyilkos pillantást Jeonginra, majd idegesen kisétáltam a szobából. Lementem a földszintre, azon belül pedig a konyhába. Egyből alkoholt kezdtem el keresni, amit meg is találtam. Egy kis whisky. Éppen vettem volna le a polcról, amikor egy kéz megállított hátulról..

-Nem nem!-mondta Changbin miközben próbálta visszatolni a szekréynbe a whisky-t.

-De Changbin de.-mondtam miközben megróbáltam újra levenni az üveget, de tervem megint becsődölt.

-Hyunjin komolyan ne igyál! Egyrészt, még csak 17 vagy, másrészt meg nagyon rossz dolgokat tudsz csinálni ha iszol..-mondta Changbin majd bezárta azt a szekrényt amiben a whisky volt...


(bocsi, hogy most ez ilyen rövid lett, de nyugodjatok meg, holnap jön a kövi!)

I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin