...tettem amit mondott, ezáltal a hátam mögötti rózsák eltűntek.
-Wow, nem gondoltam volna, hogy ez ilyen egyszerű!
-Hát én se. De különben mondtam volna, hogy csináld egyedül vagy valami, csak Joghyun azt mondta, hogy először csak egy olyan személy tudja ezt kihúzni belőled, akiben megbízol.-mosolygott.-Na gyere, nézzünk rá a többiekre!-mondta a szőkeség, majd megindultunk a többiekhez.
-Megérkeztüüüünk!-kiáltott Felix.-Már végeztetek?
-Nem, de szerintem most kéne majd menekülni...-mondta Chan.
-Öhmm mégis miért?-kérdeztem.
-Mert Hyunjin és Minho fog harcolni, ami nem szokott egy kegyelmes harc lenni. Főleg, hogy most ez a harc dönti el, hogy ki nyeri a viadalt.-mondta Chan, miközben a 2 fiú felállt a helyére.
-Oooké srácok, először is, kérlek minket hagyjatok ki a harcból, ha tudjátok, hogy hogy értem. Másodszor meg lehetőleg ne okozzatok sok maradandó sérülést egymásnak.-mondta el ismertetőjét Changbin.-3...2...1..-és a 2 fiú egymásnak indult.
Mind a ketten szinte ugyanazt csinálják. Ugyanúgy támadnak, védekeznek. Ennek így nincs sok értelme...
-Az eredmény döntetlen!-szólalt meg Changbin, 10 perc után.
-Deeeee Chaaaangbin hyung! Legyen visszavágó!-ment oda Hyunjin.
-Igeeen legyen! Ez így nem fer, hogy mindketten nyerüünk!-csoszogott oda Minho is.
-Mint az ikrek.-jegyezte meg Chan, mire egy halkat kuncogtam.
-Chan hyung...-szólalt meg egy kis csend után Minho.
-Igen?
-Mit is mondtál, hány ember él rajtunk kívül itt?
-Hát a kilenc csaj, plusz néha Joghyun benéz. Miért?
-Csak mert pont 9 vendégünk van...-mondta Hyunjin, miközben szemével a "vendégeket" kereste.-Jó sok fegyverrel.
-Talált, süllyedt. Mint ti fogtok hamarosan a föld alá.-hallottam egy női hangot, mire mindannyian megfordultunk.
-T-Tzuyu?
-Ja.-mondta, mire Hyunjin megértett volna valamit.
-Bassza meg!-suttogott Hyunjin.-BUKJATOK LE!-kiabált, mire mindenki lehasalt, és a golyók, már repültek is fölöttünk.
-SEUNGMIN ADJ EGY PISZTOLYT MOST!-kiabált Minho, mire Seungmin teljesítette "kérését", és Hyunjinnal együtt lőttek is.
-VIGYÉTEK EL JEONGINT! MOST!-kiabált Chan, mire Felix és Jisung behurcolt engem egy erdősebb részre.
Hyunjin szemszöge
Alig van már golyóm, és Minhónak is. Channak még van pár, de az is hamarosan el fog fogyni. Pont akkor tudnak jönni amikor alig van nálunk fegyver. Király...na de várjunk csak hol van Jeongin?
-CHAAAN!
-HM?
-HOL A FASZBA VAN JEONGIN?
-JISUNGÉKKAL ELVITETTEM. MIÉRT?
-MERT SZERINTEM JÓL JÖNNE AZ EREJE. TUDJA IRÁNYÍTANI MÁR, NEM?-kiabáltam, ugyanis egy nagyobb kő mögött bújtunk, de a sok lövés miatt semmit nem lehetett hallani.
-TUDJA, CSAK ELÉGGÉ FÉL MOST. LÁTTAM RAJTA, AMIKOR JISUNG ÉS FELIX ELVITTE.
-Basszus...-morogtam, majd kicsit kifordultam a kő mögül és lőttem 2-őt. Ezek voltak az utolsó lövéseim (mert kifogytam), de az egyik csaj lábát eltaláltam. Különben nem tudom, hogy hogy, de ők már szinte profik. Eleve túlerőben vannak, és tudták mikor kell jönni, és hogy milyen technikákat kell alkalmazni.
BẠN ĐANG ĐỌC
I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!
FanfictionTalán senki se gondolná, hogy egy bűnöző csapat "jó" ügyért követne el bűnöket. Pedig létezik ilyen. Jeongin pont egy ilyen csapatba botlott bele puszta véletlenből....vagy is inkább a csapat egyik tagjába, aki egy jangmi volt..Jeongin pedig labende...