~25~

408 29 1
                                    

-Ohh bocsi. Bizonyára nem ismersz meg.-mondta mikor elengedett, mire értetlenül néztem rá.-Lehet ez így fura lesz dee.. a húgod vagyok.-Mi?

                          ●  ●  ●

3 óra telt el. Tyuzu tisztázott mindent: ténylegesen a húgom. Joghyun gyermekkori fotókkal és papírokkal is alá tudta támasztani.

Tzuyun kívül még 8 lány él a házban, cselédek. A nevük: Nayeon, Momo, Sana, Mina, Jiyho, Jeongeon, Chaeyong, Dahyun. Eléggé kedves lányok.

Be lettünk osztva, hálószobák terén. De mivel rám Joghyun nem számított, amikor építette ezt a házat, így nekem kellett egy szoba társ, aki Felix lett. Vele osztozom a   folyosó jobb végén levő szobával, ahol éppen most is vagyok.

Chan azt mondta, hogy ezen a napon még pihenhetünk, de holnap már edzeni kell. Főleg az én V-s erőmet...

Nem tudom, hogy mit gondoljak erről az erő dologról. Mármint a virággyógyítás része jó meg minden, de ez az ember ölés dolog...

-Hé miért búslakodsz?-jött be Felix, vizes haját törölgetve.

-Semmi, csak elgondolkodtam erről a "V generációságról". Mert én sose bírtam, hogy ha valaki akár megsérül, nem, hogy még nekem kéne megölni valakit...

-Tudod, én se nagyon szeretek embereket ölni.-szólalt meg egy kis csend után Felix, mire értetlenkedve néztem rá.-Ezért lettem a csapat "hackere". Keveset kell ölnöm, vagy akár vernem(NEM FÉLREÉRTENI).-mosolygott.

-De hogyha nem szereted az ilyen dolgokat, akkor hogyhogy a csapatban vagy?

-Azért szeretném megleckéztetni az olyas fajtákat, mint akik "véletlenből" megölték a családomat.-kacsintott, majd elment ágyához.

-Fiúk aludjatok! Holnap hosszú napunk lesz.-nyitott be Chan.

-Chan...-szólalt meg Felix.

-Igen?

-Mindig ezt mondod.

-NA MENJ A TUDOD HOVA--csapta be az ajtót.-Aludjatok!-hallatszott Chan kiabálása kívülről. Felix lekapcsolta a lámpát, majd elővette újonnan szerzett laptopját, Chan szavaira fittyet hányva.(Fogalmazás 6-os)

Én csak feküdtem ágyamban, és vártam, hogy szemeim lecsukódjanak, és elaludjak.

-🎶Álomszuszék ébredj, hasadra süt a nap🎶-urott rám dalolva Felix, teljes erőből.

-JESSZUS MÁRIA! Felix szálj le rólam!-nyöszörögtem, mire Felix teljesítette a kérésemet.-Hány óra van?

-05:54 van.-erre már nem szóltam semmit.

-Amúgy Felix...

-Hm?

-Nagyon jó hangod van!

-Ó köszi!-mosolygott.

Ezután mindketten felöltöztünk, majd lementünk a földszintre, azon belül a konyhába, ahol már mindenki az étkezőaztalnál evett. Pont két hely volt üres, egy Hyunjin és Jisung között, a másik meg Changbin és Seungmin között. Felixel egymásra néztünk, és tudtuk, hogy mire gondol a másik. Elkeztünk rohanni, de Felix gyorsabb volt, így sajnos ő foglalta el, a Changbin melletti helyet, én pedig odakullogtam Hyunjin mellé.

I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ