-De most menjetek be és igyatok, aztán jöhet a kövi menet.-javasolta Chan.
Ittunk és már mentünk is vissza. Amúgy be kell valljam, tetszik ez a dolog.
-Oké, csapatok maradnak ugyanúgy, és Jeongin és Hyunjin csak egymás ellen használhatják az erejüket.-mondta Chan.
-Hé rólam eddig nem volt szó!-hisztizett Hyunjin.
-Mostmár volt. Álljuk fel és akkor visszaszámolok.-mondta Chan, majd úgy is tettünk. -3...2...1...START!-mondta Chan, majd bele is kezdtünk.
Ez is ugyanúgy kezdődött, mint az előző. Hyunjin jött felém, majd elkezdett rám rózsakéseket dobálni. Én persze ezeket kivédtem, és utánna pedig simán egy rózsafűzérrel megpróbáltam őt földre teríteni, de egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy rózsafűzéremnek a fele, a földre hull. Mi történt?
-Mi?-kérdeztem megszeppenve, mire Hyunjin egy olyasmit húzott elő háta mögül, mint egy rózsa kard, de ez lila volt.
-Én se tudtam biztosra...de reméltem, hogy a levendula kard elvágja a rózsafűzért.-mosolygott, majd csak hátam mögé futott, és leterített a földre...majd pedig ő leesett mellém.
-Uramisten Hyunjin, jól vagy?
-Igen csak...kicsit túlhasználtam az erőmet.
-Ajj Hyunjin ezt ne csináld gyakorlásnál, te is tudod, hogy veszélyes.-mondtam, miközben segítettem neki felülni.
-Oké, de akkor te se!-válaszolt, mire csak enyhén bólintottam.-Most pedig megyek segíteni a többieknek.-akart volna felállni.
-A-a! Most használtad túl az erődet, hogyha többet harcolnál ájulás lenne a vége. Nekem elhiheted.-mondtam, miközben karjánál fogva rántottam vissza a földre.
Lassan a többiek is kihullottak és Hyunjinék csapata nyert.
-Megint gyorsan egy kis szünet, és akkor utánna megejtjük az utolsó menetet.-jelentette ki Chan. Én is csak gyorsan bementem a kisházba és ittam egyet.-Utólsó menet. 3..2...1...START!
Elsőre úgy tűnt, hogy ugyanaz lesz a felállás, de tévedtem. Most nem csak Hyunjin, hanem Changbin is jött velem szembe. Ezzel persze azt elérve, hogy nem használhatom az erőmet, mert mint ők is tudják annyira még nem tudom irányítani, hogy egy emberre irányuljon. De persze mivel Changbin jött rám, így Felixnek nem volt ellenfele, tehát tudott segíteni nekem. Én csak védekezni tudtam, de szerencsére Felix támadni is tudott. Egy ideig csak próbálkoztunk nem belefutni ellenfeleink ökleibe, de egyszer csak összenéztünk Felixel, és olyan volt, mintha értettem volna, hogy mire gondol. Ezt után csak mindketten ugrottunk egyet, leterítve Hyunjint és Changbint is. De közben volt valami fura. Amíg ugrottunk sárga villámcsapások jelentek meg körülöttünk.
-Wow.-csodálkozott a már kiesett Jisung.-Nem tudom, hogy ez mi volt, de nagyon menő volt.
-Úgy tűnik mi győztünk.-mondta Chan, mire mindenkivel lepacsiztunk.-Most pedig menjetek, pihenjetek, én pedig megyek, csinálok vacsit.-mondta, mire mindenki megindult befelé.
أنت تقرأ
I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!
أدب الهواةTalán senki se gondolná, hogy egy bűnöző csapat "jó" ügyért követne el bűnöket. Pedig létezik ilyen. Jeongin pont egy ilyen csapatba botlott bele puszta véletlenből....vagy is inkább a csapat egyik tagjába, aki egy jangmi volt..Jeongin pedig labende...