És mikor ránéztem a kezemre..a rózsa már nem volt benne.
-Sikerült?-kiáltott oda Jisung.
-Igen.-mosolygott rá Sunmi.
-De hová tűnt a rózsa és a levendula?-kérdeztem.
-Nézzétek meg egymás nyakát.-válaszolt Sunmi. Odamentem Hyunjinhoz, hogy megnézzem a nyakát, miközben már a többiek is közeledtek felénk. Egy tetoválás volt rajta a levenduláról.
-Menő.-jelentette ki Jisung.
-Most pedig kérlek titeket, menjetek. Ne zavarjuk többé istent a dolgában.-mondta Sunmi, mire megfogadtuk tanácsát, és elhagytuk a templomot.
Még kicsit császkáltunk a belvárosban, vettünk ezt-azt, majd pedig újra kimentünk a füves telekre, ugyanis gyakorolni kellett.
-Szóval ma mást fogunk csinálni mint eddig. Ma csapatcsapással fogunk gyakorolni. Ezt pár héttel Jeongin érkezése előtt csináltuk utoljára, de azért elmondom a lényeget és a szabályokat. 2 csapat lesz 4 a 4 ellen. Bárki bárki ellen harcolhat, az ellenfél csapaton belül. Nyílván nem szabad megölni egymást, vagy nagyon súlyos sérülést okozni. Időkorlát nincs, addig harcolunk, amíg az egyik csapat le nem győzi a másikat. Legyőzés alatt pedig a földre kerülést értettem. Ja és nem szabad a telken kívűlre menni.-magyarázta Chan.-Mindenkinek világos?
-Igeeen.-válaszoltuk szinte egyszerre.
-Jólvan akkor csapatosztás. Csapat 1: Felix, Minho, Jeongin és én. Csapat 2: Hyunjin, Changbin, Jisung és Seungmin. Álljunk fel, és majd visszaszámolok.-mondta Chan, mire úgy tettünk.-3...2..1..START!-kiáltotta Chan, mire mindannyian célba vettünk valakit. Felix Changbint, Minho Jisungot, Chan Seungmint, és én persze Hyunjint.
Amint kicsit is közel értem hozzá már elkezdtem használni a mugjumat, és rózsakéseket dobálni rá, de kivédte őket. Megpróbáltam közelebb menni, de közben ő is elővette a mugjut, és majdnem leütött vele, de sikerült kikerülnöm. Ezután csak is mugjunkal harcoltunk és wow, Hyunjinnnak is kezd nagyon jól kifejlődni. Én egyszer csak formáltam mugjumból egy rózsakardot és azzal támadtam. Erre Hyunjin csak védekezni bírt, ugyanis még ehez nem elég fejlett az ereje. Hát igen én a kemény 2 training alatt sokat megtudtam a mugjuról.
Hyunjin egy ideig csak védekezett, de egyszer csak átszaltózott felettem és hátrafogta kezeimet.
-Hyunjin...ez nagyon fáj...-mondtam szomorú hangon mire Hyunjin rögtön elengedett. Bedőlt a cselemnek. Ezután csak megkerültem, formáltam egy nagyobb pajzsot, majd ledöntöttem a földre.
-Ez nem volt igazságos!-durcizott Hyunjin.
-Ó dehogynem.-mosolyogtam rá, majd mentem Channak segíteni, ami annyiból állt hogy Seungmint megfogtam egy rózsafűzérrel, és leterítettem a földre. Majd mentem Felixhez és ugyanezt csináltam Changbinnal.-Miért néztek így rám?
-Oké Jeongin NEM használhatja az erejét. Jelentette ki Jisung.
-De ne mááár.-mondtam elkeseredetten.
-Akkor legyen az, hogy csak Hyunjin ellen használhatja.-mondta Chan.
-Oké oké.-adtam választ.
-De most menjetek be és igyatok, aztán jöhet a kövi menet.-javasolta Chan.
ESTÁS LEYENDO
I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!
FanficTalán senki se gondolná, hogy egy bűnöző csapat "jó" ügyért követne el bűnöket. Pedig létezik ilyen. Jeongin pont egy ilyen csapatba botlott bele puszta véletlenből....vagy is inkább a csapat egyik tagjába, aki egy jangmi volt..Jeongin pedig labende...