~3~

576 44 1
                                    

-Fel tudsz állni?-kérdezte lágy hangon Seungmin, mire csak bólintottam. De viszont amikor fel akartam állni, lábaim felmondták a szolgálatot és elestem...volna, ha valaki el nem kap. És ez a valaki pedig az volt, akire a 3 ember közül a legkevésbé számítottam...Hyunjin.

Derekamnál fogva tartott meg, majd pont egyszerre néztünk egymás szemébe. Egy ideig csak fürkéztük egymás szemét, majd amikor megláttam, hogy a fiú mögött ismét megjelennek a rózsák, és a szeme lila lesz...

-Te is arra gondolsz Seungmin?-zökkentett ki Min-..Minho? Igen Minho hangja a "kis világból".

-Igen pontosan arra...-mondta egy sóhajtás kiséretében Seungmin, miközben én és Hyunjin értetlen tekintettel néztünk rá, majd Hyunjin elengedte a derekam, én meg visszaültem az ágyra.

-Mégis mi a fénérő--kezdett volna bele Hyunjin..

-KIM SEUNGMIN!-rontott be egy medveszőrmés alak az ajtón-MI A JÓ MÉNKÖVES FENE OLYAN FONTOS, HOGY MÁR CHANBINT KÜLDTÉTEK ÉRTEM?!-kérdezte kiabálva, majd meglátott engem..

-Ő kicsoda?

-Ő annak az oka, amiért idehozattalak.-mondta Seungmin lehajtott fejjel-Hhh..ő egy gazdag..és..Hyunjin nem tudta őt megölni...

-Hogy tessé--

-Igen, is van sejtésünk, hogy ez mi miatt lehet.-mondta Seungmin, majd úgy láttam, mintha a medveszőrmés alak megértett volna valamit.

-Mi a neved?-kérdezte a medveszőrmés, miközben kicsit közelebb jött az ágyamhoz.

-Y-Yang Je-Jeong-gin!-mondtam félősen.

-Na és Jeongin..jangmi vagy labendeo vagy?-kérdezte a medveszőrmés, miközben kicsit lejebb hajolt.

-Labendeo..-válaszoltam, miközben láttam, hogy nem csak én nem értem a helyzetet. Hyunjinnal egy cipőben járunk..

-Basszus...-mondta a háttérben Minho, mire elkezdett fel-alá járkálni.

-Oké valaki légyszíves elmondaná, hogy MI A JÓ ROHADT ÉLET FOLYIK ITT, ÉS MIÉRT NEM TUDTAM MEGÖLNI EZT A MOCSKOT?!-kérdezte kiabálva Hyunjin. Kicsit fájt kijelentése, miszerint "mocsok" vagyok, de túlságosan féltem ahoz, hogy megszólaljak.

-Először lenne még egy kérdésem;-kezdett bele a medveszőrmés-Mit láttok amikor elméjültök egymás szemében?

Mi? Honnan tudja, hogy egyáltalán látunk valamit? Másoknál is lenne ilyen?

Miután gondolataim véget értek, láttam hogy mindenki rám néz.

-Jeongin?-kérdezte Seungmin, mire egyből kapcsoltam.

-H-hát i-igazából rózs-zsákat látok a-a háta m-mögött, meg úgy látom minha e-ellilulna a szeme-mondtam.

-Hyunjin?

-Ugyanez, csak levendulákkal, és piros színnel.-mondta, egy sóhajtás kiséretében.

-Nem hiszem el..-mondta Minho idegesen, miközben még mindig járkált.

-Oké de most már tényleg mondjátok el hogy mi történik va--

-Nyugi nyugi. Szóval, hogy csak gyorsan és egyszerűen mondjam, ugyanazt látjátok, mint Jisung és Minho..-mondta Seungmin, mire Hyunjin küldött felém egy gyilkos pillatást, majd kisietett a szobából.

-V-valaki n-nekem is el-elma-magyarázná, hogy m-mi történik?-kérdeztem halkan..

-Hát tudod..-kezdett bele a medveszőrmés..

I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Onde histórias criam vida. Descubra agora