~7~

492 38 0
                                    

-Mi a baj velem?-kérdezte, viszont e kérdeését már nem tudtam ignorálni..

-Az hogy megszülettél te mocsadék!-lőttem egy utolsót, majd bebaktattam a házba..

Jeongin szemszöge

Miután Hyunjin megindult a ház felé, én egy ideig csak néztem távolodó alakját. Így akarsz játszani? Hát legyen így. Én sem szeretem a "te fajtádat" szóval...

Miután rendeztem gondolataimat, megláttam magam mellett egy galambot, amit az előbb Hyunjin meglőtt. Bár nem tudom, hogy hogy, de a galamb túlélte a lövést, így eléggé mocorgott, mire legugoltam hozzá. Én még ezt a galambot is megsajnáltam, nem hogy egy embert..

Megpróbáltam kiszedni a galamból a golyót. Nem tudom miért, hiszen sose csináltam ilyet. De végül sikerült is kivennem a golyót. Hogy szegény galamb ne vérezzen el így a zsebemben talált zsebkendőt fogtam oda sebéhez, mire levendulákat láttam a sebnél. Mikor levettem a zsebkendőt, a lövésnek hűlt helyét találtam. Mi a franc volt ez?

A galamb a vállamra szállt..

-Mi van kis haver kedvelsz?-kérdeztem tőle, mire ő csak hozzábújt a nyakamhoz.

-Ezt igennek veszem.-mondtam egy mosoly kiséretében-Mi legyen a neved? Hmmm..Lövés! Ez lesz a neved! Úgy is egy "lövés utján" ismertelek meg.-mondtam, majd megsimogattam galambom fejét. Úgy érzem meg kell tartanom őt. Olyan édes. És még szerintem segítségemre is lehet.

Visszaindultam a házhoz, majd amikor kinyitottam az ajtót, nem csak én lepődtem meg..

-URAMISTEN JEONGIN! Hol voltál? Téged keresünk már jó ideje!-mondta Seungmin, miközben én bementem az ajtón.

-Csak kimentem levegőzni..-vakargattam a tarkómat.

-A többiek már azt hitték elszöktél...-mondta Seungmin, majd sóhajtott egyet-Ó és ki az új kis barátod?-kérdezte, miközben a galambomra mutatott, aki éppen a vállamon ült.

-Ő itt Lövés.-mondtam miközben megsimogattam Lövés fejét.

-Lövés? Miért ez a neve?

-Azttt majd késöbb elmesélem...-mondtam mire megláttuk a többieket (kivéve Hyunjint) lejönni a lépcsőn.

-Jajj Jeongin de jó, hogy meg vagy! Az egész csapat téged keresett!-mondta Chan, miközben elém jött.

-Sajnálom, hogy gondot okoztam...én tényleg nem akartam..

-Aha..-adott unott "választ" Minho.

-Oké semmi baj Jeongin, csak ne csinálj többet ilyet, mert egyesek azt hiszik, hogy elszöktél.-nézett Seungmin Minhora.

-Oké oké nem csinálok többet ilyet...Ja és amúgy ő Lövés.-mutattam a vállamon levő madárra.

-Miért ez a neve?-kérdezte egyből Jisung.

-Azt midjárt elmesélem nektek..

I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora