-A cég akitől lopnunk kell..nos..ott vannak Soobinék is..
-Ó a faszom...-sóhajtott Minho.
-Az jó nagy--kezdett bele Jisung.
-Köszönjük, elég volt.-szólt közbe Seungmin, miközben elértünk a lifthez.
Amint kiléptünk munkahelyünk hatalmas kapuján, Hyunjin megszólalt:
-Na és akkor most mi lesz Chan?
-Hát, 2 opció van: 1; valahogy megpróbálom rábeszélni Soobint, hogy adja oda, 2; az egészet a háta mögött csináljuk.
-Hát nem hiszem, hogy az állását feláldozná érted, főleg, hogy a Hybe most ilyen híres. Szóval marad a második opció.-magyarázta Changbin, mire Chan, csak elmotyogott egy "oké"-t.
Amint haza értünk, leültünk a konyhában lévő kicsit asztal köré, és már Chan és Changbin vázolta is a tervet;
-Oké tehát mindenkinek nagy szerepe lesz ebben az ügyben, ugyanis a Hybe nem egy lekvár cég, mint tudjátok. És igen tudom, hogy egy kicsit felelőtlenség, de a fő szerepe Jeonginnak lesz.-kezdett bele Chan. Én? Nekem lesz a fő szerepem?
-Chan nem. Ez nem kicsi, hanem hatalmas felelőtlenség. Jeongint nem veszthetjük el!-idegeskedett Jisung.
-Tudom, de kockáztatnunk kell, ugyanis a Hybe egyedül Jeongint nem ismeri.-sóhajtott Chan.-Tehát, maga a terv: legelőször is, Jisungnak kell hamisítania Jeonginnak Hybe ellenőrző kártyát, és kulcsokat, de persze hogyha kell majd Felix is besegít.-nézett az említettre.
-És a belépő kártyával mi lesz?-kérdezte Hyunjin.
-Hááttt...sok mindenre jó, ha az embernek Soobin a barátja.-húzott elő zsebéből egy belépőkártyát Chan.-Ezt még régebben kaptam tőle. Na de vissza a tervhez; Amíg Jisung és Felix hamisítanak, addig Seungmin felturbóz pár fegyvert, ugyanis Jyp-től nemrég kaptam párat. Én, Minho és Changbin felmérjük a Hybe területét, és egy hajszál pontos tervrajzot készítünk, ahol minimum 5 lehetőség lesz a szökésre.
-Felixnek még annyi plusz dolga lesz, hogy a térképet beprogramozza a laptopjába, és azzal írányítsa majd Jeongint, természetesen fülhallgatón(vagy valami hasonlón) keresztül. Hyunjinnak csak egy dolga van: felkészíteni Jeongint. Ugyanis Hyunjin a legjobb színész közülünk, és a színész skillek most el fognak kelleni Jeonginnak.-folytatta a tervet Changbin.
-Mára ennyi elég. Mindenki holnap kezdi a munkát, szóval ma aludjatok sokat!-fejezte be a "beszélgetést" Chan, majd mindenki ment a dolgára; Jisung és Minho elmentek randizni, Chan és Changbin elment még a tervről gondolkodni, Hyunjin és Seungmin elmentek vásárolni és végül én és Felix itthon videojátékozunk. Nem tudom, hogy Felix már megint honnan szerzett Nintendót, de szerintem nem is akarom tudni...
~A készülődés első napja:
Reggel 6-kor keltünk Hyunjinnal, ugyanis gyakorolni kell jó sokat, mert több mint 6 órát fogok eltölteni a Hybe-nál. A Hybe cégellenőrzője leszek, vagyis nagyon komolynak, és magabiztosnak kell lennem.
Miután felöltöztünk és megreggeliztünk, Hyunjinnal felmentünk a közös szobánkba, és kezdődött is az "oktatás":
-Tehát te egy cégellenőr leszel. Tudod milyen az?-kérdezte Hyunjin.
-Nem igazán...-adtam választ.
-Oké...ömmm...a cégellenőr igazából a cég állapotát ellenőrzi. Azt, hogy pl.:maga az épület milyen állapotban van, dolgoznak-e rendesen a beosztottak, esetleg a főnök túldolgoztatja a beosztottakat stb.-magyarázta.
-Aha értem.
-Egy cégellenőr nagyon komoly és magabiztos, és ezt kell nagyon kifejleztenünk. A beszédednek is komolynak kell lennie. Nem szabad dadognod, és mindig tudnod kell, hogy mit mondj. Az arckifejezésed kevésszer változik, és öltönyben kell járnod.Értve vagyok?-kérdezte, mire bólogattam.-Akkor oké. Az első "gyakorló feladat" a felismerés lesz. Én hagyni foglak csinálni amit akarsz, de egyszer csak meg fogok szólalni, vagy valamit csinálni fogok, és neked vissza kell erre vágnod, de csak akkor, ha tényleg színészkedem. Érted a feladatot?-kérdezte, mire ismét bólogattam.-Oké, akkor utadra engedlek.-mondta, majd kiment a szobából. Én csak eldőltem a saját ágyamon, majd elővettem egy lapot, és egy random story-t kezdtem rá írni.
Már kb fél órája írhattam a story-t, amikor Hyunjin bejött és csak leült az ágyára. Én nem nagyon szántam rá figyelmet, csak írtam tovább a kis story-mat.
Egyszer csak azt éreztem, hogy valaki kiveszi a kezemből a papírt, majd felém ágaskodik, és ajkait az enyéimre tapasztja. Elkezdte mozgatni ajkait, amit én viszonoztam. Csodálatos érzés volt...
Mikor elváltunk, láttam, hogy az a valaki Hyunjin volt. Eléggé meglepve néztem rá.
-Első feladat elbukva.-mondta egy féloldalas mosollyal.
-T-tessék?
-Színészkedtem, és te nem ismerted fel.-mondta majd lemászott rólam, és az ajtóhoz ment.
Mikor oda ért az ajtóhoz, újra megszólalt:
-Egy 10 perc pihenő, és utánna más feladataid lesznek.-mondta, majd kiment az ajtón. Nem hiszem el, hogy ezt bekajáltam...
Miután Hyunjin visszajött, igazából csak gyakoroltuk a komolyságot, meg azt, hogy mit kérdezhetnek tőlem, és hogy arra mit válaszoljak.
~A készülődés második napja:
Itt a második nap. Már túl vagyunk az ébredésen, és a reggelin, és megint felismerést csinálunk. Én megint a kis story-mat irogatom, már a 4. A4-es lapot írom tele. Hyunjin elment valahová, ugyanúgy ahogy a többiek is, így egyedül vagyok a házba. Hyunjin azt mondta, hogy kb egy fél óra múlva haza ér...1 órája ment el...
Éppen szünet gyanánt lementem a konyhába egy pohár vízért, amikor megjelent Hyunjin.
-Szia Jeongin! Létszi eljönnél velem vásárolni?-kérdezte.
Ez most színészkedés vagy nem?
SZÍNÉSZKEDÉS
NEM SZÍNÉSZKEDÉS
(Annyeong! Bocsánat, hogy ilyen későn hozom ezt a részt, de az év vége nekem is beütött. Na de hoztam egy kis játékot: a ti döntésetek alapján fog fojtatódni a történet. Meg kell szavaznotok, hogy Hyunjin, Jeongin szerint színészkedik -e, vagy nem és ez alapján fog folytatódni a történet. És ha gyorsan döntötök, akkor még ma kikerül a rész! Na de nem szaporítom tovább a szót. Hellókaa!<3)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!
Hayran KurguTalán senki se gondolná, hogy egy bűnöző csapat "jó" ügyért követne el bűnöket. Pedig létezik ilyen. Jeongin pont egy ilyen csapatba botlott bele puszta véletlenből....vagy is inkább a csapat egyik tagjába, aki egy jangmi volt..Jeongin pedig labende...