~28~

390 29 0
                                    

-Ajjj ne már! Arra várok már ezer éve, hogy ezt elsüssem!-bigyesztette le száját, de hamar ismét jókedvre derült.

-Chan most mi legyen? Hova menjünk?-kérdezte Changbin.

-Hát csak egy lehetőség maradt; a városban kell laknunk.-mondta egy sóhaj kiséretébe Chan, mire mindenki felé nézett.

-A városban? Nem fognak felismerni?-kérdezte meglepetten Felix.

-Nem, hogyha teljesen megváltoztatjuk a stílusunkat.-mondta Chan. Ja igen, még nem is említettem: ők nem éppenséggel hétköznapi ruhákban jártak. Mindig valamilyen extra bőrcucc volt rajtuk. Egyedül én lógtam ki a sorból.-Meg majd valami lepukkant házat veszünk a város szélén. Soobin úgy is jártas az ilyenekben, és ti is tudjátok, hogy nekem segíteni fog.-Soobin? Az nem annak a csapatnak a vezetője, akivel az erdőben találkoztam?

-Oké. És akkor Soobinékhoz menjek?-kérdezte Changbin.

-Igen.-válaszolt Chan, mire pont jött egy kanyar, amibe Changbin épphogy be tudott fordulni. Mert 200-al mentünk...mármint 200 mérföld/órával.

Egy ideig csak mentünk, és csak a fák voltak láthatóak a kocsi ablakából, majd mikor kiértünk az erdőből, egy eléggé lepukkant betonúton kellett végig mennünk.

-Changbin, biztos jó fele jövünk?-kérdezte Jisung, mikor már egy ideje mentünk az úton.

-Igen nagyon is jó fele jövünk.-mondta Felix, laptopjából felnézve.

-Te meg már megint honnan szedtél laptopot?-kérdezte Chan.

-Minho csórta nekem, amikor Joghyunnal dumcsiztatok.-mondta Felix, végig laptotpját nézve.

Még kb egy 20 percet mehettünk, amikor is megjelentek a méteres épületek, a sok ember, és jármű. Egyből bele is futottunk egy dugóba.

-Changbin, nincsen meg még esetleg a rendőr kártyád meg jelvényed?-kérdezte Chan.

-Nincs, elégtek a sátortűzben.-mondta, miközben az utat nézte.

Szerencsére egy kis idő múlva kijutottunk a dugóból, és utánna már nem is keveredtünk bele egybe se. Én végig a hatalmas, modern épületeket néztem. Nem volt nagyon szórakoztató számomra, ugyanis mi is hasonlóban laktunk, de nem nagyon volt más választásom.

-Megjöttünk.-mondta Changbin, amikor egy olyan helyre értünk ahol a madár se jár. Ohh madárról jut eszembe; nem is mondtam neketek, hogy mi lett Lövéssel. Miután odaértünk Joghyun házához ő is utánnunk repült, de Joghyun befogta egy kalitkába, szóval most ott él.

-Jeongin gyere.-szólt Jisung, mire kimásztam a kocsiból.

-Szevaaasz!-ölelte meg Chant Soobin. Akkor jól gondoltam, ő az az erdős csávó.-Mi szél hozott ide?

-Kéne vennünk lakást, mert Joghyun kibaszott velünk.-mondta Chan, mire Soobin csak beinvitált minket a lakásába.

-Tehát lakás kéne.-szürcsölt bele teájába Soobin, miközben laptopját nézte.-Van egy a város egyik sarkában nem messze inenn.-fordította felénk laptopját, ahol egy közepes méretű, kicsit lepukkant ház képe díszelgett.

-Tökéletes.-mondta Chan.-Mennyiért adják?

-Kerek 1000000 won ért van fent(ez kb 290.000 ft).

-Oké teljesen jó árba van. Jisung munkára fel! Kell a pénz.-mondta Chan. Ja tényleg Jisung pénzt is hamisít. Meg is feledkeztem róla.

-Használhatom a nyomtatót?-kérdezte Jisung, mire Soobin csak bólintott.

-Ja és még valami Soobin. Kéne egy új vezető. Tudsz valakit ajánlani?-kérdezte Chan.

-Hát mondanám, hogy gyertek hozzánk, de már nincs hely. Hmmm talán YG? Ja nem ők most csak lányokat fogadnak. Akkoooorr...MEGVAN! Jyp!

-Az meg ki?-kérdezték mindannyian egyszerre, mire Soobin csak homlokon csapta magát.

-Jaj ne mondjátok, hogy nem ismeritek! Nála van az ITZY!

-ÓÓÓÓ, akkor Park Jinyoungról beszélünk?-kérdezte Chan, mire Soobin csak bólintott.

-Itt a címe.-nyomta Soobin Chan kezébe egy papírt.

-Oké. Nagyon szépen köszönöm Soobin, rengeteget segítettél!-mondta Chan, majd elbúcsúztunk és mentünk is ki az ajtón. Soobin már nem jött velünk ugyanis bent 2 fiú összeverekedett.

Mikor már majdnem odaértünk a kocsihoz, mintha lépteket hallottam volna, így reflexből Hyunjinra kaptam a tekintetem, és ő is rám. Ezek szerint ő is hallja. Ez meg...fegyvercsörgés?

-FIÚK HASRA!-káltottuk egyszerre Hyunjinnnal, majd a golyók már repültek is a fejünk fölött. 5 lány ált előttünk lőve "minket".

-Hééé Yeji!-szólalt fel Chan.-Nem beszélhetnénk ezt meg?-kérdezte kínosan mosolyogva, mire a lány csak lőtt egyet.

-Szerintem nincs nagyon beszélgetős kedvében.-mondta Changbin.

-Felállni.-tartotta pisztolyát ránk az egyik lány. Azt hiszem ő Yeji.

-Yeji tényleg--kezdett bele Chan.

-Pofa be!-mondta Yeji, mire a másik 4 lány Chanra szegezte fegyverét.

-Oké, oké...-motyogta Chan.

-Fegyvert le.-szólt Yeji, mire mind az 5-en elrakták fegyverüket.

-Jyp küldött minket. Úgy hallottam, hogy érdeklődtél felőle...

I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang