Miután Jisung lenyugodott, nem tudtunk mit csinálni. Csak álltunk ott, és ötleteltünk, hogy most mégis mi legyen...
...
Jelenleg 04:39 van. Szerencsére volt egy óra Jisungon, így az ídőt még meg tudjuk mondani. Este óta már elterveztük: nem tudunk mit csinálni; a cuccok nélkül kell tovább mennünk. Egy pisztoly és egy kés megmaradt, de viszont Seungmin összes barkácsolós és laboros dolga elégett, Jisung 80 hamísított iratával együtt.
Már éppen készültünk megindulni, mikor ránéztem Hyunjinra. Olyan volt mint aki szellemet látott, pedig pont ő az, aki sose ilyen.
-Hé Hyunjin valami baj van?-álltam mellé. HÜLYE JEONGIN! Miért csináltad ezt?---pofoztam meg magam gondolatban.
-Ja van baj.-állt fel(A FÖLDRŐL).-És tudod mi a baj?-jött közelebb hozzám.-Te.-dörmögte mély hangján fülembe, mire egy kellemes borzongás futott végig testemen. Jeongin miért reagálsz így? Oké, hogy ő a jangmid, de azért na...---vertem meg magam ismét gondolatban.
Mire én visszatértem a kis világomból, Hyunjin már rég nem volt ott.
-Jeongin gyere!-kiabált nekem Chan, mire teljesítettem kérését.-Na szóval sorba rendezzük a csapatot.-mondta némi mosollyal. Sose fogom megérteni, hogy hogy tud ilyenkor mosolyogni.-Legelől fog menni Jeongin és Hyunjin, mögöttük Changbin és Seungmin, aztán Felix és Jisung, és én és Minho leszünk az utolsók.
-Szokásosan.-forgatta játékosan a szemét Minho, amin mindenki kuncogott egyet. Sokszor "mondtam" már, hogy egyáltalán nem így képzeltem el őket. Azt hittem kőszívű gyilkosok, akik azért gyilkolnak, mert pénzmániások, és hogy emberi oldaluk nincs is. De nem azok, szerencsémre. Max Hyunjin...
Beálltunk a sorrendbe amit Chan mondott, majd elindultunk. Én és Hyunjin csöndben vezettük a sort, míg a többiek nagy boldogan beszélgettek. Nagyon örülök, hogy ilyen gyorsan el tudják felejteni a rossz dolgokat. Főleg amilyen múltjuk volt...erről jut eszembe; semmit nem tudok Hyunjin múltjáról. Nem tudom, hogy jó ötlet-e de megint a kíváncsiságom után akarok menni...
-Hé Hyunjin! Azon gondolkoztam, hogy nem tudok semmit sem a múltadról, és ha már Chan úgy is azt akarja, hogy barátkozzunk, akkor már mesélhetnél róla.-hadartam el, mire Hyunjin megfeszült.
-CSAK HAGYJ BÉKÉN ENGEM ÉS A MÚLTAMAT!-kiabált rám, majd mindketten csöndben folytattuk az utat.
-Állj!-kiáltott hirtelen Hyunjin.-Vendégünk van.-nyúlt rögtön pisztolyáért.
-Lám, lám, lám...A jó öreg Hyunjin hallás nem de?-hallottunk meg egy hangot...várjunk csak ez..Woozi?-Nem hagyom, hogy élve elmenjetek innen! S.COUPS ÉS HOSHI MEGHALTAK, A TÖBBIEK PEDIG ELHAGYTAK MONDVÁN; ŐRÜLT VAGYOK.-jött elő egy bokor mögül.-És most mind meghaltok!-tarott felénk egy géppuskát. Hyunjin nem cselekedett. A többiek döbbenten néztek, de nem csináltak semmit.
Woozi lőni akart, de a fegyverből nem jött semmi.
-MI?-kérdezte idegesen.
-Talán..ezt keresed?-vett elő Hyunjin egy rakat golyót.
-De..de hogyan?
-Azóta tudom hogy követsz minket, mióta megpróbáltuk eloltani a tüzet.-húzta féloldalas vigyorra száját Hyunjin.
-MÉG NEM GYŐZTETEK!-kutakodott zsebében.
-Ohh Woozi..talán ezt keresed?-vett elő Minho egy kést.
-M-MIKOR?? HO-HOGYAN??
-Láttam, hogy kilóg a zsebedből, így amíg Hyunjinnal cseverésztél, elloptam.-pacsizott le Hyunjinnal. Wow tényleg profik. Egyáltalán nem láttam, hogy mikor lopta el.
-És most...-szegezte Hyunjin Woozira a pisztolyát.-Hasta la vista baby.-mondta, majd fejen lőtte.
Én meg ott álltam. Még soha nem láttam olyat, hogy valaki le lőne egy embert. Ez megviselt, amit Jisung észre is vett;
-Majd megszokod.-simoggatta a vállam.
-Menjünk.-mondta Chan, mire ismét nekivágtunk a ránk váró hosszú útra...
!!!Figyelem! Aki eddig nem olvasta el a vastag betűs részeket(mármint itt a végén), az kérem most ezt az egyet olvassa el!!!
(Na szóval most egy kis "játékkal" jöttem e rész alkalmából. Ebben a részben egy picike jelenetet nem ide terveztem, hanem későbbre, de mégis ide került. Aki legelőször kitalálja, hogy melyik az a jelenet, akkor annak egy általa megtervezett karakterét a következő részben, belépítem a sztoriba, úgy hogy nagy jelentősége legyen. Annyeong!<3)
VOCÊ ESTÁ LENDO
I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!
FanficTalán senki se gondolná, hogy egy bűnöző csapat "jó" ügyért követne el bűnöket. Pedig létezik ilyen. Jeongin pont egy ilyen csapatba botlott bele puszta véletlenből....vagy is inkább a csapat egyik tagjába, aki egy jangmi volt..Jeongin pedig labende...