~15~

471 37 0
                                    

Ráscope-oltam a zárra, de ezt sajnos csak 1 autó ablakán keresztül tudtam megtenni. Próbáltam úgy célozni, hogy a kocsiban ülő embernek ne essen baja, majd lőttem, és szerencsére sikerült úgy lőnöm, hogy csak az előttünk lévő kocsi ablakának lett baja.

Amint lelőttem a zárat, Minho már mászott is ki az ablakon, mi meg Seungminnal elkeztük az eget, és a fákat lövöldözni a figyelemelterelésért.

Mikor Minho sikeresen átért a furgonra, kinyitotta az ajtaját és már ment is volna be...

Jeongin szemszöge

..a szekrény kinyitódott, és kiráncigáltak engem belőle, lekötözve a kezemet és a lábamat, beraktak egy furgonba. A furgon hátsórészében (ahova beraktak), volt egy 3. ember is, pisztollyal a kezében. Csodás...

Már egy ideje mehettünk, amikor úgy hallottam, mintha az ajtót meglőtte volna valami. Ezt nagyon furcsának találtam, ugyanis a kocsi hangszigetelt volt. Majd kinyitódott az ajtó, és az ember aki velem volt, már lőtte is az éppen bejövő Minho-t..

-URAMISTEN MINHO!-kiáltottam el magam,és már mentem is volna oda, de rájöttem, hogy ez esélytelen, mert jelenleg egy beszélő kötözött sonka vagyok.

A furgon újra megindult (ugyanis eddig a dugó miatt állt), és a pisztolyos ember lökte is volna le Minho-t, ha Minho nem szúrja le egy késsel. A férfi összecsuklott, majd Minho odajött hozzám, és elkezdett kikötözni..

-Minho jól vagy?-kérdeztem aggódva, mivel nem hiszem, hogy a lövés nem fájna/ártana neki.

-Igen megvagyok..-mondta, majd összeszorította szemeit, mire nekem beugrott valami..V generációs vagyok..

Amint Minho végzett a kikötözésemmel, már bele is keztem;

-Minho, dőlj neki a kocsi oldalának!-mondtam mire értetlenül nézett rám, de megcsinálta. A kezét ami eddig a hasán pihent elvettem onnan, és már látszódott is a lövés helye. Letéptem pólóm ujjából egy darabot, majd összecsavartam és odatartottam Minhohoz;

-Erre harapj rá, ugyanis ez nem lesz valami kellemes...

-Jeongin...miért akarsz nekem segíteni?

-Azért, mert senki nem érdemli meg a halált. Senki.-mondtam majd Minho ráharapott a kendőre, és én elkeztem kiszedni a golyót, amit szerencsére megint hamar sikerült megtalálnom. Miután kiszedtem, pólóm ujjából újabb darabot téptem, majd odafogtam a sebhez.

Pár perc múlva, amikor Minho már engedett szeme szorításán, levettem a kendőt...

-Sikerült!-mondtam egy nagy mosoly keretében, majd elsötétült a világ...

Hyunjin szemszöge

Mikor Minho sikeresen átért a furgonra, kinyitotta az ajtaját és már ment is volna be, ha egy ember meg nem lövi. Így csak úgymond "beesett" a kocsiba.

-Uramisten...-mondta Jisung miközben remegett.

-Nem lesz semmi baj na aggódj! Meg fogja oldani!-próbálta nyugtatni Felix.

-Jisung, légyszíves lövöldözz Seungmin helyett, ugyanis neki készítenie kéne egy "átjárót".-mutatott macskakörmöket a kezével Chan, miközben Jisung remegve átvette a pisztolyt Seungmintól, és lövöldözni kezdett.

-Changbin, amint megindultunk, menj melléjük.-mondta Chan, mire pont megindult a sor, és már mentünk is a furgon mellé. Miután a furgson mellé értünk pont megállt a sor, így vártuk, hogy jöjjenek Minhoék, viszont ez nem következett be.

-Chan nem kéne utánnuk menni? Már egy jó ideje nem jönnek.-mondta Changbin.

-Lehet jó ötlet lenne. Hyunjin, meg tudod csinálni?

-Igen Hyung.-mondtam, majd átadtam Channak az AK-t, és kimásztam az ablakon, a kocsi tetejére, onnan meg a furgonra. Be másztam majd csak annyit hallottam, hogy Minho azt mondja;

-BUKJ LE!

Legugoltam, majd láttam is, hogy miért kellett ezt csinálnom, ugyanis egyből egy golyó repült el a fejem mellett. 

Ránéztem Minhora aki éppen az ájult Jeongint próbálta védeni. Odamásztam hozzájuk..

-Itt hogyhogy nem tudnak lelőni?-kérdeztem. 

-Túl kicsi az ablak, ezért az előttünk ülő nem ér el idáig.

-Aha...de téged meglőttek nem? Hol a lővés helye? Na és mi történt Jeonginnal?

-Jeongin pont azért ájult, mert nincs meg a lövés helye..-mondta Minho, mire én realizáltam a dolgot..használta a képességét..

-És ettől hogy ütődött ki?

-Nem tudom majd megkérdezem. Na de ki kéne jutni a furgonból, és erre csak egy mód van.-kezdte felvázolni a tervet Minho-Te felveszed Jeongint ilyen hogyis mondjam...ilyen babás pózban...-mondta Minho mire nekem kellett egy kis idő mire felfogtam, és amint felfogtam, bólogattam jelezve, hogy folytassa-Na és először én megyek fel a tetőre, és amikor felértem jössz te Jeonginnal. Megpróbállak titeket felhúzni, de majd azért kell kicsit ugranod.-mondta Minho, mire én felvettem Jeongint, és Minho már meg is indult. Szerencsére lövés nélkül megúszta...na én nem voltam ilyen szerencsés.

Amikor ugrottam a bal lábamat sikeresen meglőtték, de szerencsére Minho fel tudott húzni a kocsira. Ott rögtön leültem "Jeonginostól", és Minho már kérdezett is;

-Ha kicsit kivérzik át tudsz menni?-kérdezte miközben a lövés helyére kötözött egy kendőt.

-Asszem.-mondtam, miközben összeszorítottam szemeimet. Közben Seungmin megcsinálta az "átjárót" ami egy erősebb vas léc volt. Felraktuk a két kocsira, majd megszólaltam;

-Azt hiszem mehetünk..

-Biztos?-kérdezte Minho, mire csak bólogattam, majd felálltam. Iszonyatosan fájt a lábam, de szerencsére sikeresen bejutottunk a kocsiba.

Amint bejutottunk, kivették az ölemből Jeongint, lefektették mellém, majd megindultunk hazafele...

(Sziasztok! Csak gyors szeretném megköszönni a több mint 200 "nézettséget"! Királyak vagytok<3)

I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Место, где живут истории. Откройте их для себя