~44~

217 22 3
                                    

Eléggé vicces volt a jelenet, és Chan fején látni lehetett az "ezek a mai gyerekek..." arckifejezést. De végül mindketten leültek és ettek tovább.

Másnap Chan bejelentette, hogy mindenkinek be kell mennie a belvárosba, mert Jyp azt mondta szükség lesz rá. Ezért hát elkesztünk készülődni, majd indultunk is.

Egy ideig Changbin vitt minket kocsival, de utánna viszont gyalogolnunk kellett ugyanis olyan részén voltunk a városnak. Egy ideig csak szépen sétálgattunk majd megláttunk egy ismerős arcot, meg még mögötte pár embert.

-Hongjoong?-csodálkoztam.

-Talált Jeongin. Ezek szerint hasonlóak vagytok mint én.-mondta Hongjoong mire Hyunjin elkezdte forgatni szemeit.

-Te is egy csapatban vagy?

-Igen. Ráadásul én vagyok a leader. Ez pedig itt a csapatom az Ateez.

-Wow. Hát örvendek.-rázott kezet Chan Hongjoonggal.-Én pedig Chan vagyok és ezek itt a Kóbor Gyerekek.-mondta.

-Nekünk mennünk kell. Sok szerencsét a háborúhoz!

-Ti is részt vesztek benne?-kérdeztem.

-Ki nem hagynánk.-mosolygott rám Hongjoong, majd szépen elvánszorogtak.

Végül még egy kis séta után elérkeztünk oda, ahova eredetileg jöttünk. Egy...templomba?

Amikor bementünk, egy újabb ismerős arcot láttunk. 

-Szia Sunmi!-köszöntem.

-Hello fiatalemberek! Azért hivattalak ide titeket, mert ma valaminek el jött az ideje.-mondta, majd előhúzta a vörös levendulát, és a lila rózsát.-Ezt a főnökötök adta, hogy felruházzalak titeket az erejével. Pontosan csak 2 embert. Hyunjin, ki a labendeod?

-Jeongin.

-Akkor kérlek titeket hogy gyertek ide fel.-mondta mire mi úgy tettünk ahogy kérte.-Most pedig oda adom nektek ezeket, és elmondok egy varázsigét.

-És nekünk ebben mi szerepünk van?-kiálltott oda Seungmin.

-Várd ki a sorod fiatalember.-szólt neki Sunmi. Nekem oda adta a lila rózsát, majd Hyunjinnak a vörös levendulát.-Most pedig álljatok egymással szembe, és nézzetek egymás szemébe.-mondta mire úgy tettünk.-Kezdhetjük?-kérdezte mire mi csak bólintottunk.-Vörös rózsa, lila levendula, édes mézes tarantula. Vörös levendula, lila rózsa, ne legyen senkinek adósa. Áldás szent, Áldás tiszta, Áldás hat emberre nyúlik vissza. Vajon meg lesz e a premissza?-mondta, miközben körülöttünk vörös és lila köd volt. És megint. Megint láthattam Hyunjin vörösen izzó szemeit.-Chan, Minho, Changbin, Jisung, Felix és Seungmin. Áldásotokat adjátok Hyunjin és Jeongin, szeretetére és erejére?

-Igen!-mondtak mind egyszerre, mire mi csak Hyunjinnal elmosolyodtunk.

-Megvan az áldás, megvan a hatalom, megvan még a víz a patakon. Lila rózsa, Vörös levendula...add az erőt, hogy ne menjünk vissza!-mondta Sunmi, mire csak egy hatalmas nagy fényt láttam, majd minden normális lett. És mikor ránéztem a kezemre..a rózsa már nem volt benne.

:))

I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora