-Hát akkor, vágjunk bele!-pacsiztam le Hyunjinnal.
A rendőrség hatalmas volt, de nem nagyobb a Jyp cégépületénél. Szöul egyik legfontosabb rendőrségéről beszélünk, szóval gondolhatjátok, hogy hogy néz ki.
-Maguk a friss nyomozók?-kérdezte a recepciós, amikor bementünk. Mi csak bólogattunk.-Oké, akkor itt a belépőkártyájuk, és a csoportjuk főnöke a 3. emeleten a 6-os szobában lesz megtalálható.-mosolygott.
Fellifteztünk az emeletre, majd megkerestük a 6-os irodát.
-Jónapot! Bizonyára önök lesznek az új nyomozók. Én Kim Hongjoong vagyok, a nyomozócsapat vezetője. Az a kettő idióta a hátam mögött Seonghwa és Wooyoung, és aki itt ül a széken csapatunk fénypontja--
-Kim Mingyu.-vágott Hongjoong szavába Hyunjin.
-Ohh ti ismeritek egymást?
-Igen...régi jó barátok vagyunk.-mondta Hyunjin egy féloldalas mosoly keretében. És én is rájöttem, hogy honnan van a srác...hát nem a Seventeenből?
-Oké, ennek örülök. Na de itt is van az első ügyetek.-nyomott kezünkbe pár papírt.-Az egyik utcában egy hatalmas nagy cégépületet robbantottak fel, és akik látták az elkövetőket mind meghaltak a robbanásban. A cég elméletben egy zenekiadó volt, de ebben nem vagyunk biztosak, ugyanis a cég tulajdonosával még nem tudtunk beszélni, és az összes irat, és információ titkosítva van, és feltörni is igen nehéz.-magyarázta. Hatalmas cégépület..robbanás...nem tudják kik az elkövetők..."elméletben" zenekiadó..csak nem a Hyberól beszél? Oké Jeongin nyugi, nem eshetsz ki a szerepből.-Legelőször is az utcában lévő kamera felvételeket kéne átnézniük, majd azok alapján egy gyanusított listát összerakni. Ha ez megvan, akkor szóljanak nekem, és az egész csapattal elmegyünk körülnézni.-mondta tovább teendőinket.
Hongjoong elmagyarázta, hogy hol van a kamera szoba, majd Hyunjinnal el is indultunk oda.
-"Szóljatok ha odaértetek, és akkor majd diktálom a listát".-szólalt meg a fülembe Felix. Mikor odaértünk, gyorsan szétnéztünk, hogy a terem előtt van e valaki, de szerencsénkre nem volt, így nyugottan bemehettünk.
-Ideértünk.-szóltam Felixnek.
-"Oké. A legelső az 2010. július 4., belső és udvari kamerák".-diktálta Felix, én pedig diktáltam Hyunjinnak, ő pedig beírta a dátumot a gépbe.-"Egy fekete hajú, kigyúrt csávót kell megfigyelnetek, és azt, hogy mikor megy ki, és hogy kivel találkozik."-mondta Felix, mire én ezt elismételtem Hyunjinnak. Hyunjin megkereste a dátumot, majd elindította az aznapi kamerafelvételeket.
-Állj!-mondtam, amikor megláttam egy férfit az udvari kamerán kimenni a házból.-A férfi 00:42-kor lépett ki a házból.-diktáltam Felixnek.-És találkozik..a-apámmal?!
-HELLOOOO ÚJONCOK!-rontott be Seonghwa és Wooyoung, mire Hyunjin rögtönbezárta a felvételt.
-Kopogni luxus?-kérdezte, szemét forgatva Hyunjin.
-Naaaa ne legyél már ilyen morci! Amúgy is csak bemutatkozni jöttünk!-paskolta meg Hyunjin vállát Seonghwa.-Park Seonghwa vagyok, helyszínelő.
-Én pedig Jung Wooyoung, szintén helyszínelő. Na de mi megyünk is. Legyen szép napotok!-mentek ki az ajtón.
-Ezek tényleg idióták.-sóhajtott Hyunjin.-De viszont valahogyan el kéne tusolni a Hybe-os ügyet, ugyanis nem hiszem, hogy fel kéne adnunk magunkat.
-Igen még az is van...hhh oké nézd meg az aznapi kamerákat.
A kamerán egy ideig csak annyi látszott, hogy az emberek menekülnek az épületből, majd az épület felrobban.
-Várj csak..tekerd vissza az elejére! Nézd! Legelőször Bang PD sétált ki! Egy kis hamisítással rá tudjuk fogni az egészet!-mondtam, mire Hyunjin csak bólintott. Furcsa, hogy ilyenkor milyen jó összhangban vagyunk.-'Lix! Légyszíves törd fel a Hybe központi gépét, és írj bele egy tervet, miszerint Bang PD fel akarja robbantani a saját cégét. És szólj Jisungnak is, hogy kéne pár számla a robbanóanyagról, és majd az le is kéne fotózni.
-"Oké, intézkedem."-válaszolt.
(Annyeong! Elnézést, hogy erre a rövidke részre ilyen sokat kellett várni, de időm se a táborban, se előtte nem volt időm írni. A kövi rész lehet kicsit sokára jön, de megpróbálom minél előbb hozni!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!
Hayran KurguTalán senki se gondolná, hogy egy bűnöző csapat "jó" ügyért követne el bűnöket. Pedig létezik ilyen. Jeongin pont egy ilyen csapatba botlott bele puszta véletlenből....vagy is inkább a csapat egyik tagjába, aki egy jangmi volt..Jeongin pedig labende...