~35~

335 26 0
                                    

...-"Oké, intézkedem."-válaszolt.

Ezek után már csak vissza kellett mennünk a 6-os irodába. Az irodában az aztalunknál egy cetli volt; "Van egy kis nyomtatni való a 2-es ás a 3-as gépen. Sok sikert!--Hongjoong"

Kis nyomtani való mi...ja csak kb 1 órája nyomtatunk mindketten Hyunjinnal, és még a fele hátra van. És mégha csak nyomtatni kéne, nem is lenne baj, de mindegyiket át is kell nézzük, hogy van-e benne hiba. Hjaaaj mi lesz itt...

-Sziasztok.-lépett be Mingyu az irodába.

-Szia.-köszönt vissza Hyunjin szemét forgatva.

-Figyeljetek...megértem, hogy pipák vagytok rám Woozi miatt meg minden, de mostmár ő nincsen...és ezt szerintem ti is jól tudjátok.-ennél már kezdett könnyezni a szemem.-De csak hogy tudjátok...-lökött mindkettőnket a falnak.-Ezzel még nincs vége. Új Seventeen, új erő.-kacagott majd kisétált az irodából.

-Csak ez kellett még...-morgott Hyunjin, majd mintha mi sem történt volna, fojtattuk a nyomtatást.

Hát szerintem a rendőrség összes nyomtatandó papírját nekünk adták, de szerencsénkre már csak 30 oldal van hátra, és ezt meg is ünneplejük azzal, hogy lemegyünk a kajaautómatához, és végre veszünk valami kaját.

-Mit kérsz?-kérdezte Hyunjin.

-Nem tudom, válassz valamit nekem.-válaszoltam.

Mostanában elég sokat gondolgodtam. Hyunjinnal elég furcsa kapcsolatunk van. Mármint úgy érzem hogy egyik pillanatban életem szerelme, a másikban pedig a legnagyobb ellenségem. Nem is tudom mi taszít minket annyira. Mondanám, hogy a makacsságunk, de én nem vagyok makacs...ugye? Ajj ez olyan nehéz. Nem is tudom, hogy igazából mit gondoljak Hyunjinról. Van egy oltári kedves, odafigyelő és megértő oldala, ami bevallom nagyon vonzó, de van egy makacs oldala is, ami időnként nem engedi előhozni a "jó oldalát" vagyis az igazi énjét...

-Jeongin!

-Hmmm?

-Itt a kaja.

-Ó köszi.-vettem el tőle a csokis rudat. A kajánkat az autómata mellett fogyasztottuk el, ugyanis fáradságunk miatt egyikőknek se volt kedve megmozdulni. De viszont valamit észrevettem Hyunjinon...nézett valakit. Mégpedig az a valaki egy magas, vékony, barna hajú nő volt, aki a folyosó végén beszélgetett valakivel. Míg fogyasztottuk "uzsonnánkat" Hyunjin folyamatosan a lányt nézte. Vajon mi lehet benne olyan érdekes?

Miután megvoltunk a kajálással, visszamentünk az irodába, majd kinyomtattuk a maradék cuccot. Ez után már mehettünk volna haza de..

-Hívd fel Changbint, hogy vigyen el téged. Nekem még el kell intéznem valamit, szóval majd hazasétálok. Szia!-robogott el. Ez mégis mi volt? Mi ütött belé ilyen hirtelen?

Én csak szép lassacskán összeszedelőcködtem, és felhívtam Changbint, aki el jött értem és hazadobott.

-Hyunjin merre?-kérdezte Chan.

-Nem tudom. Azt mondta, hogy valamit el kell intéznie, és hogy majd ő hazasétál.-válaszoltam, majd mentem is fel a szobámban. A szobában lepakoltam a cuccomat, majd elmentem letusolni. Tusolás után már csak bedőltem az ágyba, és máris álom jött szememre.

Reggel már úgy ébredtem, hogy Hyunjin a saját ágyán ült. Én csak felálltam, és elkezdtem készülődni.


Már a rendőrségen vagyunk, és szerencsére Felixék megcsináltak mindent amit kértem,így le tudtuk adni Hongjoongnak a papírokat.

-Wow. Ez egy eléggé részletes leírás. És ez mind egy nap alatt? Le vagyok nyűgözve! Na de mindenesetre mielőtt kimennénk, be szeretnék mutatni nektek valakit.-mondta Hongjoong, mire a tegnap látott nő sétált be az iroda ajtaján.-Ő itt Jang Wonyoung. Mostantól ő is a csapat része lesz.-mutatta be a lány Hongjoong, majd a lány kezet fogott mindenkivel. Majd jött Hyunjin. Akkora vigyorral fogtak kezet egymással...azt hittem úgy fognak maradni.-Na de akkor kedves újoncok 5 perc múlva indulás!-mondta Hongjoong, majd elment szedelőcködni. Én félre hívtam Hyunjint.

-Hyunjin, mi van veled?

-Hogy érted?

-Úgy mosolyogtál arra a Wonyoung lányra, azt hittem úgy maradsz!

-Miért talán zavar? Netán...féltékeny vagy?

-Mi? Nem dehogy is.

-Akkor jó. Tudod, ő különleges nekem. Ő...ő olyan más mint a többi.

-Értem...


(Annyeong! Sajnálom, hogy ennyit kellett várni erre a részre, de nagyon el vagyok havazva. Sok a fellépésem, tanulnom is sokat kell, és majd lesz egy cover teamem is. Remélem ettől még nem haragutok meg rám. És mégegyszer sajnálom, de nagyon lassan fognak jönni a részek. Remélem meg tudjátok érteni. Puszi a pofitokra!<3)

I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora