~42~

248 28 2
                                    

Na de sajnos ideje készülődni ugyanis...indul a háború.

A készülődés napokig fog tartani. Többszáz fegyver, bomba és kézigránát legyártása, és a training, úgy hogy bármelyik pillanatban bárki megtámadhat. 

Chan, Jisung, Felix és Seungmin el vannak foglalva a gyártással, és információ szerzéssel, ezért csak 4-en trainingezünk. Chan Minhora bízta a traininget, mert ő a legatlétikusabb a csapatban. Persze mi majd Hyunjinnal kapunk külön traininget is, mert mos hatalmas szükségünk lesz a v generációra. 

Jyp-nek van egy hatalmas füves telke, a semmi közepén. Mivel azt mondta semmire se használja, megkaptuk training helyszínnek.

-Oké sráccok. Viadallal fogunk kezdeni. És most Jeongin is be fog szállni.-mondta Minho

-Mi? Nekem is be kell szállni? De hát nincs semmi tapasztalatom!

-Nem baj megpróbálod.-oké, szerintem ez a garantált halál.-Én és Changbin fogunk kezdeni. Hyunjin te leszel a bíró.-mondta Minho, majd el is helyezkedett Changbinnal szemben.

-3...2..1..Start!-mondta Hyujin. Olyan elképeztő ahogy harcolnak, hogy lassan kiesik a szemem ahogy nézem. Nagyon gyors, de egyben nagyon pontos mozdulatokat használnak. 

A harc egy ideig "normálisan" ment, Changbin és Minho szinte ugyanolyan mozdulatokat csináltak. De egyszercsak Changbin úgy kezdett egy ütést, hogy Minho nem számított rá. De Minho megfogta Changbin kezét, majd átfordította és lefogta a földön.

-..6..7..8! Minho nyert 6 perc 52 másodperccel.

-Hát igen. Bin eléggé berozsdásodtál.-bökte meg Minho Changbint, mire Changbin csak kinyújtotta a nyelvét. Én pedig erre csak kuncogtam egyet. Jó így látni őket.-Jeongin menj egyet Changbinnal.-mondta Minho, miközben én már elfogadtam halálom. Changbinnal elhelyezkedtünk egymással szemben, majd hallottam a visszaszámlálást:

-3..2..1..Start!

Azt hittem, hogy egy helyben fogok lapítani mint egy nyuszi, és kellemeset csalódtam. Olyan volt mintha átkapcsoltak volna egy másik módba. Changbin minden lépését ki tudtam számítani, majd védekezni is ellene. Egyszer támadnom is sikerült, amitől egy kicsit megdőlt, de utánna folytatta a harcot. Viszont volt egy lépés amit nem tudtam kiszámítani. A védekező ütésemet kivédekezte (fogalmazás 6-os) , majd mindkét karomat hátrafeszítette, és leterített a földre.

-6..7..8! Changbin nyert 7 perc 20 másodperccel.-jelentette ki Minho, miközben én nagy búsan lebattyogtam a "pályáról".

-Naaaa, ne búslakodj Jeongin! Ez első viadalnak egy rohadt jó eredmény! Az hogy több mint 7 percig védekeztél, sőt még támadtál is...még Hyunjin elsőjét is túlszárnyaltad.

-HÉ!-kiáltott fel Hyunjin, mire én csak rámosolyogtam.

-Oké, a következő Hyunjin és Changbin.

-Jajj ne...-mondta Changbin, majd elhelyezkedtek.

-3..2..1..Start!

Ez viszont nem tartott sokáig. Hyujin ütéseit egy ideig ki tudta védeni Changbin, de egy váratlan rugás után,  Changbin már nem tudott védekezni.

-6...7..8! Hyunjin nyert 2 perc 3 másodperccel.-aztabüdöskurvaélet.-Kövi! Jeongin és Hyunjin álljatok ide!-oké ha eddig nem haltam meg, most fogok.-3..2..1..Start!

Meglepetésemre előjött a mugjum, de nem csak nekem...Hyunjinnak is. Kezdésnek rózsakéseket dobáltunk egymásra, de persze kivédtük egymás késeit. Utánna jött a levendula és rózsa fűzér. Ezek csak egyszerű, hologram szerű virágok amiket irányítani tudunk. Egy jóóó ideig ezzel harcoltunk, de amikor véletlenül összeért a kezünk, egy lila villám csapódott belénk, ami hátra lökött minket.

-Oké elég. Még megölitek egymást. A menet döntetlen 8 perc 50 másodperccel.-jelentette ki Minho.-Menjünk ebédidő van.-mondta Minho mire mindannyian elkezdtünk futni befelé.-Éhenkórászok...-hallotam Minho szavait hátam mögül.


I didn't steal anything..maybe your 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥~𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗 𝚡 𝙸.𝙽 𝚏𝚏!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora