4.BÖLÜM
-ACARALP-
12 Haziran 2018
Bugün önemli bir iş için Londra'dan İstanbul'a 1 haftalık gelmiştim. Açıkçası özlemiştim ülkemi de. Sevgili ailem beni eğitimim için oraya gönderdiğinden beri Türkiye ye yılda birkaç kez gelip giderdim. Hepsi de iş içindi. Ailemle aram sadece söz konusu adımız, soyadımız ve şirketlerimiz söz konusu olursa iyi olur geri zamanlarda birbirimizin yüzüne bakmazdık. Onlardan sadece kardeşim Savaş ile görüşüyorum. Çünkü o, onlardan her zaman farklıydı. Doğruyu yanlışı benim gibi ayır edebiliyordu.
Buraya geleceğimi o yüzden sadece ona söylemiştim. Gerisinin bilmesine önem yoktu. Zaten öğreneceklerdi.
Uçaktan iner inmez şirketten gelen yetkili kişi bu haftaki programı beni selamladıktan sonra söylemeye başladı...
".... Üniversite konuşmanız ise 3. gün olacak ondan sonrası ise tatil programınız başlıyor. Bize kesin bir bilgi vermediğiniz için Savaş BEY dağ evini hazırlamamızın daha doğru olacağını söyledi."
Başımla onaylayarak " Tamam. Peki gideceğim üniversite bizim üniversite değil mi? "
Sekreter elindeki deftere bakarak" Evet efendim, şirketin üniversitesi. Mimarlık öğrencileri ile konferans yapacaksınız. "
" Tamam. "
Çıkışta bizi bekleyen arabaya doğru ilerledik. Şoför oturmam için arka kapıyı açtı. Benden sonra sekreter de araca ön koltuğa oturmuştu.
Yolda ilerlerken köprüye gelince camı açtım. Özlemiştim buraları. Özellikle boğazı...
" Bugün belki istemeyebilirsiniz diye toplantı koymadık efendim. Ama isterseniz..."
Kadının cümlesini yarıda keserek " Hemen bir toplantı ayarlayın o zaman, zaman kaybetmek istemiyorum." dedim ciddiyetle. Benim için öncelik işti çünkü.
O da onaylandıktan sonra telefondan şirketteki birilerini aradı ve acil toplantı istedi. Bu yapılacak olan toplantı yarın sabahki olacak olan hissedarlar toplantısına hazırlık toplantısı gibi bir şeydi. Herkese ben buradayım ve neler yaptığınızı biliyorum mesajını vermekti asıl amacım. Çünkü ne Amerika da ve Almanya da ne de diğer dört ülkede (İtalya, İngiltere, Japonya, Kore) hiçbir sorun yokken buradaki şirkette her yıl bir problem çıkıyordu. Ve nedense ben geldikten sonra uzun bir süre burada kalıyordum ve sorunları tek tek çözüyordum.
Ama bu sefer farklı bir yol izleyecektim. Sorunları değil sorunları çıkaran kişileri bulacaktım. Kim olduklarını az çok tahmin edebiliyordum. Ama benim gibi biriyseniz elinizde kanıtlarla konuşmayı sevmeniz gerekiyor. Bu yüzden bu kalacağım bir hafta benim işime yarayacak. Herkes beni 3 günden sonra tatil yapacak diye düşünmeye devam etsinler bakalım.
"Geldik efendim."
Ses ile birlikte şirketin önüne geldiğimizi gördüm. Şoförü beklemeden kapıyı açıp indim. Ceketimi ve gömleğimi düzelttikten sonra karşımda duran büyük ihtişamlı binaya baktım.
"" Yiğiter HOLDİNG."
Daha sonrasında hızlı sayılmayacak fakat seri bir hareketlerle önümdeki basamakları çıkıp büyük giriş kapısından içeriye girdim.
Geçen sene nasılsa yine aynıydı burası. Hiç değişmemişti. Ben içeri girince beni gören tüm çalışanlar sırayla selam verdiler. Yanımıza gelen başka bir çalışan adam ise bana ve benimle birlikte olanlara yukarıya kadar eşlik edeceğini söyledi.
"Polat BEY ve Dilan HANIM birazdan burada olacaklarını söylediler efendim. Onun dışında isterseniz odanızda size geri kalan her şeyi anlatabilirim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)
RomanceBABASININ KUMAR BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ÇALIŞAN BİR KIZ VE ONA YILLARCA GİZLİ BİR ŞEKİLDE BAĞLI OLARAK AŞIK BİR ADAM. ASEL VE ACARALP... ASEL, BABASININ BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ONA YAPILAN TEKLİFİ KABUL EDECEK Mİ? ACARALP, ASEL'E KENDİSİNİ SEVDİREBİLECEK Mİ...