32.BÖLÜM
Adeta şok olmuş ve niye geldiğimi unutmuş bir şekilde kapının önünde duruyordum. Acaralp beni görünce çok şaşırmıştı.
‘’Hayatım’’ dedi’ ’Sen ne zaman geldin?’’
Sekretere bakarak ve sakin kalmaya çalışarak’ ’Çıkar mısın?’’ dediğimde hiçbir şey söylemeden odadan hızla çıkmıştı.
‘’Keşke geleceğini haber verseydin hayatım.’’ Dediğinde kendime hâkim olamayarak’ ’Neden? Onu buradan göndermeye zamanın olsun diye mi?’ ’diye sordum.
Bozulmuş bir şekilde’ ’Hayır, havalimanına gelip seni alabilirdim.’ ’dedi.
Sinirden titreme başlamıştım. Kıskançlık damarımda tutmuştu. İçimdeki seslerden biri ’Hayır Acaralp yapmaz.’ Dese de diğeri ’Erkek milletine güven olmaz.’ diyordu.
‘’sürpriz yapmak istemiştim ama bana bazı şeyler sürpriz oldu.’’
Kaşlarını çatarak’ ’Ne demek bu şimdi?’ ’diye sorduğunda bende artık kayış kopmuştu.
Bağırarak’ ’Ne demek bu şimdi ne ya? Kocama sürpriz yapayım diyorum, bir geliyorum, elin tanımadığım çakma sarışını gelmiş kocamın omuzlarını falan sıkıyor. Hayır yani hamileyim ve uzaktayım diye yapamazsın bana bunları Acaralp. Ya ben orada hiçbir şekilde erkeğin e’sini bile vücuduma değdirmezken senin maşallah keyfin yerinde’’
Artık o kadar çok sinirlenmiştim ki titremem dışa vurmaya başlamıştı. Hatta bir an için hamile olduğumu bile unutmuştum.
‘’Hayatım bak tamamen yanlış anladın. Omuzlarım ağrıdığı için 2 dakika yapabilirim dedi kız. Ya bak aramızda gerçekten bir şey yok.’’
Bana yaklaşmaya çalışıyordu ama izin vermedim.
’’Yaklaşma bana!’’ diye bağırdım. ’’Çok sinirliyim şu an. Ya beni önemsemediysen çocuğunun annesi olduğumu önemseseydin ya.’’ Sesim boğuklaşmaya başlamıştı çünkü kendimi tutamayıp ağlamaya başlamıştım. O ise hâlâ kendini bana anlatma derdindeydi.
’’Hayatım bak, gerçekten yemin ederim sana. Ben sadece seni seviyorum biliyorsun. Ağlama bak, kıyamam senin şu gözyaşlarına. Hadi güzelim gel barışalım.’’ Diyerek ellerini iki yana açmıştı ve ona sarılmamı bekliyordu. Ama ben buna dayanamazdım ki.
Burnumu çekerek’ ’Tamam ama bir şartla.’’ dedim. ’’O kızda benimle gelecek. Yoksa barışmam.’’
Gülümseyerek ‘’Tamam, orada daha iyi bir iş imkânı olduğunu söyler seninle gitmesi için elimden geleni yaparım.’ ’dedi.
Bende bunu duyunca kızaran gözlerimle gülümseyerek gittim sarıldım.
’’Affettim o zaman.’ ’dedim ama affetmemiştim. O kıza orada ya da burada fark etmez bu hikâyede esas kadının kim olduğunu öğretecektim. Bunlar resmen evli adamların yuvasına gözünü dikiyor. Evli adam demişken biz daha evlenmedik yani evlendik nikahımız oldu ama (daha sonra özel bölüm olarak yayınlanacak!) düğünümüz olmadı. Doğumdan sonrasına ertelemiştik. Dediğim gibi sonuç olarak evliyiz.
’’Bu arada, gerçekten merak ettiğim için soruyorum. Orada bir şey olmadı değil mi?’ ’kafamı daha önce yaslamış olduğum göğsünden kaldırarak’ ’Aslında oldu.’ ’cebimdeki belleği çıkartarak’ ’Buradaki belgelere bakılırsa yaklaşık 2,5 milyonluk bir açık var. Kore’de muhasebe ve finans bölümü ile detaylıca tam 4 kere inceledik. Senin de görmen gerekiyor. Miktar büyük olunca bizzat gelmem gerekti.’ ’dedim. Çünkü 2,5 milyon şirket hesaplarımız için büyük bir miktardı ve bir dolandırıcılık söz konusu olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)
RomanceBABASININ KUMAR BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ÇALIŞAN BİR KIZ VE ONA YILLARCA GİZLİ BİR ŞEKİLDE BAĞLI OLARAK AŞIK BİR ADAM. ASEL VE ACARALP... ASEL, BABASININ BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ONA YAPILAN TEKLİFİ KABUL EDECEK Mİ? ACARALP, ASEL'E KENDİSİNİ SEVDİREBİLECEK Mİ...