Kadın ne yapacağını bilmiyordu. Yanında şu an boynunu sömüren adamdan bir şekilde kurtulması ve kardeşini de kurtarması gerekiyordu. Bunca zamandır adam ne dediyse yapmıştı. Adını, dış görünüşünü, hayatını değiştirmiş adamın istediği her şeyi sorgusuz sualsiz yerine getirmişti. Çünkü adam onu normal bir şekilde tavlamış ve gerçek yüzünü çok çok sonradan göstermişti.
Adam yavaşça boynundan ayrıldıktan sonra kadın onun gözlerinin içine baktı. Adam ona' 'Bu sana ufak bir uyarıydı Selin. Dediklerimi yapmazsan öptüğüm boyun seninki olmaz!'' demişti ve ayağa kalkıp evden çıkmıştı.
................................
33.BÖLÜM
-GİT-GELLER-
Acaralp ve Asel eve geldiklerinde Ayça Hanım uyumuştu. Acaralp kullandığı ilaçların onda uyku yaptığını söylemişti. Asel de bunun üzerine sessizce kocasına yaklaşıp' 'O zaman bugün romantik bir film gecesi yapabiliriz. Ben mısır patlatıp geliyorum sende şu yarıda bıraktığımız filmi açar mısın?'' dedi ve mutfağa yöneldi. Acaralp bir an biz az önce ne yaşadık diye düşünsede sonunda'' Deli kadın'' diyerek DVD'lerin olduğu tarafa yöneldi.
Asel de bu sırada mutfakta patlatmak için mısırları arıyordu. Birkaç dolaba baktıktan sonra sonunda bulabilmişti. Onları hemen tencerenin içine koyup biraz yağ ile karıştırdıktan sonra tencerenin kapağını kapatmıştı. Mısırların patlamasını beklerken de dolaptan meyve suyu ve birkaç meyve çıkarıp tezgâha koymuştu. Daha sonra tabakları da çıkartıp meyveleri yıkadıktan sonra onların içerisine koymuş bardaklara da meyve sularını doldurmuş ve hemen ardından patlamış olan mısırları da iki derin kâseye koyup büyük bir tepsiye dizmişti. Tam tepsiyi alıp içeriye gidecekken Acaralp yanına gelip' 'Ben götürürüm hayatım.'' Dedi ve tepsiye uzandı. Bende hızlıca onun önünden içeriye giderek sehpaları çıkarmak için gitmiştim ama sehpalar çoktan çıkarılmış hava soğumaya başladığı içinde battaniyeler getirilmişti. Acaralp' 'Sana yardımcı olmak için sen mutfaktayken bende buraları hazırladım.'' dedi. Seviyordum ya ben bu adamı. Şu an hamile olmasam seninle neler yapardım kocacığım ah bir bilsen. Bebeğimiz bir doğsun ikincinin çalışmalarına başlayacağım seninle bilgin olsun. Tabii bu düşüncelerimi içimden geçirdim. Acaralp'e söylemedim. Daha doğrusu söylemedim çünkü utandım. Şimdi diyeceksiniz' 'Karnında adamın bebeğini taşıyorsun ne utanması saçmalama.'' Ama o iş öyle olmuyor maalesef. Hamileyken hormonlar dahada çok tavan yapıyor. Şu an yanımda olan adama saldırmamak için nasıl can çekişiyorum anlatamam.
Acaralp beni oturttuktan sonra kendisi de kumandayı alıp yanıma oturdu, elini omzuma attıktan sonra filmi kaldığımız yerden başlattı. Filmin kaldığımız yeri tam olarak adamla kadının sevişme sahnesiydi. İçimden' 'Allah'ım sana geliyorum.'' Dedim adeta. Bizim filmi burada yarıda bırakmamızın sebebi dayanamayıp bizim de sevişmeye başlamış olmamızdı. O yüzden filmi durdurup daha sonra izlemeye karar vermiştik. Şimdi ise filmdeki sahneyi gördükçe bizim de o anlarımız aklıma geliyordu. Bu koltukta izliyorduk ve daha sonrasında bu koltukta sevişmiştik. Annem o zaman evde değildi. Diğer evinden eşyalarını almak için gidip bir gece orada kalıştı. Bizde onun yokluğundan faydalanmış olmuştuk. Tabii o zaman hamileliğimin ilk zamanları olduğu için sevişmekte bir sıkıntı yoktu ama Kore'deki doktorum 3.aydan sonra sevişmemizin tehlikeli olabileceğini söylemişti. Çünkü biraz hassas bir hamilelik geçiyordum. Tabii bu hassas hamilelik benim için pek hassas değildi. Normalde uçağa binmem tehlikeliydi. Ben ise hem Türkiye'ye gelmiş hem de yakında geri dönecektim. Fakat bu sefer yanımda bir doktorla gidecektim. Hem o kadını yanımda tutabilmek için bayılmasında yardımcı olacak hem de bana bir şey olursa anında Kore'deki doktorumla iletişime geçebilecek bir doktorla...
Filmin o malum sahnesi bittikten sonra gayet güzel aşk hikayesi devam ederken filmin sonlarına doğru ikinci bir sevişme sahnesi gelince benim kafamda yine birtakım tilkiler dolaşmaya başlamıştı. Tamam, sevişmek yasak olabilirdi ama rahatlamak bence yasak değildi.
Bakışlarımı ekranda delicesine sevişen çiftten çekip yanımda duran yakışıklıya çevirirken ellerimin biriyle onun elini tuttum diğeriyle de bacak arasına doğru yöneldim. Yaptığım şeyi fark eden Acaralp' 'Kadın, rahat dur!'' dese de durmadım. Dahada devam ettim. Ben devam ettikçe omzumda olan elinin tüm kasları kasılmıştı. Derin derin nefes almaya başladı. Hırlayarak' 'Annen yukarıda kadın, rahat dur dedim sana.'' Demesine karşılık bende' 'Canımız belki rahatlamak istemiştir, o yüzden rahat durmuyoruzdur. Senin çocuğuna hamileyim adam ben. Hormonlarım tavan yapmış olamaz mı? Yanımda senin gibi adam varken iyice hormonlarım tavan yaptı.'' dedim. Ellerimde bu arada rahat durmuyordu. Erkekliği üzerinde iş başındaydı.
''Sevişmesek bile rahatlayabiliriz bence.''
Acaralp koyulaşmış karanlığa yakın gözleriyle gözlerimin içine baktı.
''Ya bebek?'' diye sorduğunda' 'Doktorla konuştum. Sevişmek sakıncalı olabilir dedi. Ama rahatlamakta bir sıkıntı yok.'' dedim.
Daha sonrası ise muhteşemdi. Acaralp üzerimize battaniyeyi çektikten sonra dudaklarımdan öpmeye başladı. Ellerinden biri vajinama doğru yönelirken diğeri de göğüslerime yöneliyordu. Benim ellerimden birisi hala erkekliğindeydi. Diğeri de saçlarını yeniden keşfetmekle meşguldü.
Eli vajinama ulaştığında' 'Islanmışsın'' dedi. Bende onu öpmeye devam ederken' 'Seni gördüğüm andan beri ıslağım ben zaten'' dedim. Hırlayarak beni öpmeye devam ederken vajinamda olan parmaklarından bir tanesini içime soktu. Gitgellerini yaparken durmadı ikinci parmağını da içime soktu ve gitgellerine devam etti. Bende bu sırada erkekliği ile oynamakla meşguldüm. İkimizde gitgide hızlanmaya başlamıştık. Nefes alışverişlerimiz falan çok hızlanmıştı. Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp' 'Aynı anda'' dediğinde' 'Aynı anda'' diyerek karşılık verdim ve daha sonra gitgellerimiz olabildiğince hızlanırken ikimizde aynı anda boşalmıştık.
Nefes nefese birbirimize bakarken' 'Harika bir şeysin sen kadın'' demesine karşılık dudaklarına ufacık bir buse kondurup' 'Senin kadar olmasa da var bizim de bir giderimiz.'' dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)
RomanceBABASININ KUMAR BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ÇALIŞAN BİR KIZ VE ONA YILLARCA GİZLİ BİR ŞEKİLDE BAĞLI OLARAK AŞIK BİR ADAM. ASEL VE ACARALP... ASEL, BABASININ BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ONA YAPILAN TEKLİFİ KABUL EDECEK Mİ? ACARALP, ASEL'E KENDİSİNİ SEVDİREBİLECEK Mİ...